۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۴۶۰۴۷
فرمانده سپاه امیرالمومین ایلام:

پاسداران پیش‌قراولان انقلاب اسلامی و خدمتگزاران بی‌منت مردم هستند

پاسداران پیش‌قراولان انقلاب اسلامی و خدمتگزاران بی‌منت مردم هستند
سردار شاکرمی گفت: پاسداران پیش‌قراولان انقلاب اسلامی و خدمتگزاران بی‌منت مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جمال شاکرمی با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و روز پاسدار اظهار داشت: پاسداران پیش‌قراولان انقلاب اسلامی و خدمتگزاران بی‌منت مردم هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: پاسدار ریشه در عاشورا دارد و فلسفه وجودی سپاه در قیام عاشوراست و افتخار سبز پوشان سپاهی آن است که حضرت امام (ره) در وصفشان گفت؛ ای‌کاش منم یک پاسدار بودم.

وی کلام حضرت امام (ره) در بیان اینکه «ای‌کاش منم یک پاسدار بودم» کلامی بی‌نظیر برای پاسداران دانست تا با الهام از این کلام نورانی در تزکیه و تهذیب خود تلاش کنند و همواره برای انقلاب، مردم و ارزش‌های مقدس جان‌فشانی کنند دانست و افزود: پاسداران و پاسدار بودن یعنی جان دادن و درصحنه بودن برای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و مردم ایران اسلامی.

سردار شاکرمی در ادامه افزود: افتخار می‌کنیم که در کنار مردم باشیم و بدون شک لحظه‌ای مردم را فراموش نخواهیم کرد.

وی به تهدیداتی که از بدو پیدایش انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرارداده است گفت: سپاه از دل تهدیدها قد کشید. هر جا سختی هست، سپاه هست.

سال 98 یک سال استثنایی از نگاه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بود که گفت: سال 98 یک سال استثنایی که باسیل شروع شد و تعطیلات نداشتیم و کاملاً در کنار مردم بودیم و سپاه ایلام در ماجرای سیل و سایر حوادث تمام مقرهای خود را به روی مردم گشوده و امروز هم با شیوع این ویروس منحوس قرارگاه‌های راهیان نور جهت امر قرنطینه در اختیار مردم داده‌شده است.

وی اقدامات سپاه در مبارزه پیشگیرانه از کرونا ویروس را مورداشاره قرارداد و گفت: سپاه در روزهای اول این بیماری همه داشته‌های خود را رو کرد و یک روز در میان با ویدیو اجلاس با فرمانده کل سپاه پاسداران سردار سلامی تشکیل جلسه می‌دهیم و ایشان خود اوضاع را رصد می‌کنند.

احداث بیمارستان صحرایی، راه‌اندازی 15 کارگاه تولید ماسک، با تولید روزانه 200 هزار، ضدعفونی شهرهای استان توسط گروهای جهادی بسیج در قالب قرارگاه امام رضا (ع) دیگر اقدامات عنوانی فرمانده سپاه استان در جهت مبارزه با کرونا ویروس بود که گفت: امروز این ویروس در تمامی جهان تلفات بسیاری را سبب شده که البته ما از این موضوع خوشحال نیستیم ولی آن کشورهایی که ادعا داشتند به‌مراتب از کشور ما و اقدامات ما جامانده و درمانده‌اند.

وی سخنان پایانی خود را به توصیه به مردم مبنی بر ماندن در خانه عنوان و افزود: از مردم ایلام انتظار داریم که در طرح فاصله اجتماعی همکاری کنند و در خانه‌ها بنشینند و قرنطینه خانگی را رعایت کنند. من دست و پای مردم را می‌بوسم و از آنان خواهش می‌کنم که با ستاد مقابله با کرونا همکاری کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات