۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۶۴۵۸۴۳

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان یزد از خدمتگزاران سلامت

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان یزد از خدمتگزاران سلامت
نماینده ولی فقیه در یزد با تاکید بر ضرورت رعایت اصول بهداشت فردی توسط تمام افراد جامعه، گفت: وظیفه همه ما قدم برداشتن در مسیر احیای سلامت جامعه است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در ارتباط تلفنی با رزمایش دفاع بیولوژیکی سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: وظیفه همه ما در مسیر احیای سلامت جامعه قدم برداشتن و دوباره بازگشت مسائل جامعه به حالت عادی است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید بهداشت فردی را رعایت کنند تصریح کرد: خدمت در این مسیر توفیق بسیار بالایی است و باید با انجام رعایت‌های لازم بهداشتی و ایمنی اقدام به خدمت در راه مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: به حق امام حسین(ع)، امروز امام حسین(ع) عیدی بزرگی به همه ملت ایران را بدهد و به دست شما خدمتگزاران سلامت به جامعه باز گردد تا مردم بتوانند زندگی عادی خود را داشته باشند.

آیت‌الله ناصری یزدی گفت: ان‌شاالله مردم بتوانند ماه شعبان را آن طور که شایسته است به عبادت بپردازند و خداوند به زحماتی که همه خادمان در این مسیر می‌کشند اجر و پاداش بدهد.

وی خاطرنشان کرد: باید از این ماه و برکات آن کمال استفاده را ببریم و با دعا و تقرب به درگاه خداوند متعال، بخواهیم که این وضعیت هرچه زودتر به پایان برسد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات