۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۴۶۰۴۸

بسیجیان سپاه امیرالمومنین ایلام در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند

بسیجیان سپاه امیرالمومنین ایلام در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند
استاندار ایلام در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام با تبریک روز پاسدار، گفت: بسیجیان سپاه امیرالمومنین استان ایلام در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز به مناسبت میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار با سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار استاندار ایلام به خدمات سپاه استان در مبارزه با کرونا اشاره و گفت: بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند.

سلیمانی دشتکی به تلاش‌های سپاه استان در امر آموزش توجیه و یاددادن مباحث لازم برای مقابله با این ویروس منحوس اشاره و یادآور شد: قرارگاه امام رضا (ع) سپاه استان ایلام نقش ارزنده و حضوری مستمر در امر درمان و اقدامات پیشگیرانه بابا دانشگاه علوم پزشکی استان داشته است که قابل‌تقدیر است.

وی در این دیدار گفت: سپاه به‌عنوان یکی از نهاده‌ای تأثیرگذار نظام در تمامی عرصه‌ها حضورداشته و همیشه هم با تمام توان کمک‌کار مردم و مسئولین بوده است.

استاندار ایلام تأکید کرد: در مقابله با ویروس کرونا نیز سپاه در استان ایلام کارهای بزرگی را انجام داده و مانند همیشه در بطن و خط مقدم کار بوده است.

رزمایش دفاع بیولوژیکی با محوریت قرارگاه نجف سپاه در شهر ایلام برگزار می‌شود

در ادامه سردار جمال شاکرمی در این دیدار گفت: ایجاد 15 کارگاه در سطح استان و تولید بیش از 200 هزار، کمک در حوزه غربالگری، کمک در ایجاد بیمارستان صحرایی و مکان قرنطینه تنها گوشه‌ای از خدمات سپاه در مقابله با ویروس کرونا است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: ان شاءالله روز سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه رزمایش دفاع بیولوژیکی با محوریت قرارگاه نجف سپاه در شهر ایلام برگزار می‌شود که اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات