۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۴۶۰۸۳
امام‌جمعه شیروان:

سپاه پاسداران پدیده بی‌نظیر تاریخ ایران است

سپاه پاسداران پدیده بی‌نظیر تاریخ ایران است
امام‌جمعه شیروان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ پرافتخار ایران پدیده‌ای کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر است که در شئون مختلف حماسه‌آفرینی داشته است.

حجت‌الاسلام حسین تکمیلی امام‌جمعه شیروان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت سوم شعبان، سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: نقش مهم، بی‌بدیل و تعیین‌کننده سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

امام‌جمعه شیروان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی همواره توطئه‌های مختلف دشمن را خنثی می‌کند و همیشه به توفیق الهی و به مدد ائمه اطهار (ع)، توجه حضرت ولیعصر (عج)، تحت فرماندهی معظم کل قوا و همکاری مردم عزیز کشور ترفندهای دشمنان را خنثی و ناکام می‌گذارد.

حجت‌الاسلام تکمیلی افزود: سوم شعبان فرخنده سالروز ولادت سید و سالار شهدا امام حسین (ع) از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) به عنوان «روز پاسدار» نام‌گذاری شده تا یادآور وظیفه خطیر پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و همچنین مبارزه خستگی‌ناپذیر با فساد و بی‌عدالتی و ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و جور استکبار جهانی با تأسی به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و باور وعده الهی مبنی بر پیروزی خون بر شمشیر باشد.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ پرافتخار ایران پدیده‌ای کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر است که ولادت، رشد و نمو آن درصحنه انقلاب اسلامی و در عرصه دشوارترین آزمون‌های کشور بوده است.

وی تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره دل درگرو ولایت‌فقیه داشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین بوده و با توکل به خداوند متعال و تکیه بر قدرت ایمان خود همچون دژی مستحکم، شجاعانه ضمن پاسداری از انقلاب اسلامی این موهبت الهی در مسیر حق و حقیقت گام نهاده‌اند و در راه حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با تأسی به آموزه‌های نهضت کربلا، حسینی وار از جان خویش گذشتند.

حجت‌الاسلام تکمیلی بیان داشت: آنان حماسه‌ها آفریدند تا گزندی به انقلاب اسلامی این یادگار مانای معمار کبیر انقلاب اسلامی و نتیجه سال‌ها مبارزات انقلابی مردم مسلمان ایران و ثمره خون شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی نرسد.

امام‌جمعه شیروان گفت: رشادت‌ها و دلاوری‌های پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس زبانزد خاص و عام بوده و در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

حجت‌الاسلام تکمیلی افزود: آنان با روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در میدان نبرد با یزیدیان زمان پرچم عدالت‌طلبی عاشورا را برافراشته‌اند و با دفاع جانانه از حرم حضرت زینب کبری (س)، شکست داعش را رقم زدند.

وی اظهار داشت: مردم غیور و همیشه در صحنه می‌خواهند تا همچون گذشته با پیروی از دستورات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در راه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی بکوشند و همچون گذشته با بصیرت و لحظه‌شناسی خویش در بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی پیشتاز و حماسه‌آفرین باشند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات