۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۴۶۱۴۸

طلاب قرارگاه جهادی «نواب صفوی» روزانه حوالی میدان خراسان را ضدعفونی می کنند

طلاب قرارگاه جهادی «نواب صفوی» روزانه حوالی میدان خراسان را ضدعفونی می کنند
طلاب مدرسه علمیه امام القائم(عج) در قرارگاه جهادی «نواب صفوی» برای شکست کرونا روزانه به ضدعفونی حوالی میدان خراسان اقدام می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تشکیل قرارگاه جهادی «نواب صفوی» خبر داد و گفت: از همان روزهای آغازین شیوع کووید19 در کشور قرارگاه جهادی «نواب صفوی» به منظور پیشگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا و انجام عملیات‌های میدانی با حضور طلاب مدرسه امام القائم(عج) شکل گرفت.

وی مراقبت از سلامت جسمی و روحی سالمندان در برابر کروناویروس را بسیار مهم دانست و ادامه داد: یکی از وظایف مهم قرارگاه جهادی «نواب صفوی» خرید روزانه مایحتاج سالمندان ساکن میدان خراسان است که توسط اعضای این قرارگاه انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با بیان اینکه یکی از راه‌های کنترل شیوع کروناویروس ضدعفونی کردن سطوح و گندزدایی مکان‌ها و وسایل عمومی است، اظهار داشت: جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام القائم(عج) شب‌ها در اقدامی جهادی به ضد عفونی مکان‌های عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، پارک‌ها و خودپرداز‌های اطراف میدان امام حسین(ع) می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) افزود: جهادگران عرصه سلامت مدرسه علمیه امام القائم(عج) منازل کسانی که مشکوک به کرونا هستند و نمی توانند از قرنطینه خانگی خارج شوند را نیز ضدعفونی می کنند.

وی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط قرارگاه جهادی «نواب صفوی» اشاره کرد و گفت: تهیه کلیپ، عکس نوشته و تولید محتوا توسط طلاب توانمند جهت تزریق امید در جامعه و تشویق و ترغیب مردم برای خانه ماندن و انتشار آنها در گروه ها، کانال ها و شبکه های مجازی از دیگر اقدامات طلاب جهادی مدرسه علمیه امام القائم(عج) به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با تاکید بر اینکه مردم باید توصیه های بهداشتی مسؤولان را جدی بگیرند، ابراز کرد: امروز همه جهادگران عرصه سلامت و مسؤولان ذی ربط در تلاش هستند مانع گسترش این ویروس منحوس شوند اما این امر زمانی محقق می شود که مردم نهایت همکاری را داشته باشند و در خانه بمانند چرا که خانه امن‌ترین مکان است.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) در پایان خاطرنشان کرد: در کنار رعایت توصیه های بهداشتی نباید از معنویات و توسل به ائمه اطهار(ع) غفلت کرد؛ بلا را می شود با اسباب مادی و معنوی دفع و رفع کرد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات