۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۶۴۶۲۱۸
امام جمعه بم:

جهش تولید کلید رفع مشکلات اقتصادی است

جهش تولید کلید رفع مشکلات اقتصادی است
حجت الاسلام دانشی با اشاره به این که جهش تولید مشکلات اقتصادی را در کشور از بین می برد، گفت: جهش تولید در کشور بیکاری را از بین می‌برد و سبب رونق اتصادی می‌شود.
حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به رونق اقتصادی در جامعه، گفت: جهش تولید در کشور از سوی مسؤولان و مردم تنها راه نجات از مشکلات شمرده می‌شود.

وی افزود: اهمیت تولید داخی در کشور برای همه مردم ثابت شده است و مردم با اهمیت دادن به اجناس داخلی و مسؤولان با استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌توانند گام مهمی را در جهت رونق اقتصادی در کشور بردارند.

حجت الاسلام دانشی با بیان این که مجموعه‌های تولیدی کیفیت‌های خود را بالا ببرند تا رونق بازار از سوی مردم بیشتر شود، اظهار داشت: مدیریت مناسب از سوی مسؤولان دولتی گامی بزرگ در جهش تولید در کشور محسوب می‌شود.

استاد حوزه علمیه بم خاطرنشان کرد: ترویج غرب گرایی در بین مردم و تفکر غربی بعضی از مسؤولان یکی از موانع مهم تولید در کشور است.

امام جمعه بم با بیان این که مردم باید با فرهنگ تولید داخلی در کشور آشنا شوند، اظهار داشت: فرهنگ پشت میزنشستن با جهش تولید در کشور ناسازگار بوده و جوانان باید بدانند کار فقط پشت میز نشستن نیست.

حجت الاسلام دانشی در پایان با اشاره به این که جهش تولید اشتغال را در کشور زیاد می‌کند، تصریح کرد: جهش تولید در کشور بیکاری را از بین می‌برد و سبب رونق اتصادی می‌شود. /۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
پدر
Iran, Islamic Republic of
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
سلاام خدمت شما
خبر عالی بود
1
0