۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۶۴۶۲۳۶
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

تلاش نیرو‌های مسلح برای مقابله با ویروس کرونا مایه دلگرمی مردم است

تلاش نیرو‌های مسلح برای مقابله با ویروس کرونا مایه دلگرمی مردم است
نماینده ولی فقیه در مازندران، ورود نیرو‌های مسلح و همچنین بسیجیان برای مقابله با ویروس کرونا در سطح جامعه را مایه دلگرمی مردم دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که بصورت ویدئو کنفرانس پیش از ظهر امروز در استانداری مازندران برگزار شد از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی برای مقابله با کرونا ویروس قدردانی کرد.
 
وی با اشاره به این که از آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان شاهد یک وحدت و همبستگی خوبی میان مسؤولان در بخش‌های مختلف بودیم، افزود: به طور حتم عبور از این شرایط به وجود آمده نیازمند تقویت و تداوم این همدلی و همبستگی در کشور است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید از هم ظرفیت‌های موجود در جهت مقابله با ویروس کرونا استفاده شود، بیان داشت: خوشبختانه در طول این مدت مسؤولان و همچنین گروه‌های جهادی و داوطلب برای خدمات رسانی مطلوب به مردم در صحنه حاضر بودند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که امروز همه کشور‌های جهان با این ویروس در حال مبارزه هستند، افزود: ایران اسلامی در علیرغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان، با همه توان به مقابله با این ویروس منحوس پرداخته است.
 
امام جمعه ساری، تنها راه ریشه کن کردن این ویروس را قطع زنجیره انتقال در کشور دانست و خاطرنشان کرد: در این خصوص مردم فهیم کشورمان باید بیشتر با مسؤولان امر همکاری و همراهی کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که پرهیز از تردد و عبور و مرور‌های غیر ضروری باید به طور جدی مورد توجه آحاد مردم قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشورر، مردم باید بیشتر با مسؤولان همکاری کنند.
 
وی با اشاره به این که در حال حاضر ماندن در خانه بهترین راه جلوگیری از انتقال بیشتر این بیماری در جامعه است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بخش مهمی از مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی گرفته و از دیدوبازدید در ایام تعطیلات نوروز به شدت پرهیز کردند و این جای تقدیر داد.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به تلاش و مجاهدت، گروه‌های جهادی در هفته‌های اخیر برای مقابله با ویروس کرونا در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: این هماهنگی و همدلی ایجاد شده میان مردم، مسؤولان و گروه‌های جهادی بسیار ارزشمند و ستودنی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، ورود نیرو‌های مسلح و همچنین بسیجیان برای مقابله با ویروس کرونا در سطح جامعه را مایه دلگرمی برای مردم دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته و همراهی مردم شاهد نتایج مناسبی در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که مردم باید همچنان با دقت و جدیت بیشتری توصیه‌های ستاد کرونا را جدی بگیرند، افزود: به طور حتم از بین بردن این ویروس خطرناک نیازمند همراهی بیشتر مردم عزیز است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات