۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۷
کد خبر: ۶۴۶۲۶۳

تقدیر امام‌جمعه کرج از اقدامات سپاه و بسیج در مبارزه با کرونا

تقدیر امام‌جمعه کرج از اقدامات سپاه و بسیج در مبارزه با کرونا
آیت‌الله حسینی همدانی از زحمات پاسداران، بسیجیان و گروه‌های جهادی که در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا فعالیت می‌کنند، تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در البرز و امام‌جمعه کرج، در ایام ولادت باسعادت سرور آزادگان جهان، پیشوای انسان‌ها حضرت سیدالشهداء اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام البرز به همراه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی مراد یوسفی مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان با حضور در دفتر امام‌جمعه کرج با آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و عرض خدا قوت به بسیجیان سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز، در جریان آخرین اقدامات انجام‌شده در جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

وی با تأکید بر استفاده از شبکه توزیع مردمی به‌صورت محله محوری برای پخش کالاهای بهداشتی، عنوان کرد: می‌توان برای توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در استان از مساجد محلات طی برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده استفاده کرد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان در آذرماه سال گذشته، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار در توصیه‌ای به بسیجیان بر احیای کمیته‌های محلی تأکید کردند که تشکیل این کمیته‌های محله محور می‌تواند در مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار مؤثر باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان از زحمات پاسداران، بسیجیان و گروه‌های جهادی که در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا در استان فعالیت می‌کنند، تقدیر به عمل آورد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات