۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۴۶۲۶۶
مدیر مدرسه علمیه امام القائم:

قم هراسی بیانگر وحشت دشمن از انقلاب است

قم هراسی بیانگر وحشت دشمن از انقلاب است
حجت الاسلام بدری با بیان اینکه قم مرکز توجه علاقه مندان به مکتب و اندیشه امام خمینی(ره) همچون شیخ زکزاکی‌ها است، گفت: قم هراسی بیانگر وحشت دشمن از انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه قم مرکز ظهور و نشر انقلاب است، گفت: حوزه علمیه قم در دنیا بی نظیر است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) رشد یافته حوزه علمیه است، ادامه داد: حوزه علمیه هویتش با انقلاب گره خورده و مراجع، علما و طلاب بسیاری را در خود تربیت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با اشاره به اینکه روایات بسیاری درباره فضیلت شهر قم بیان شده است، ابراز کرد: وجود حرم مقدس حضرت معصومه(س) در قم برکات بسیاری از جمله جذب دوستداران خاندان عصمت و طهارت(ع) برای مردم این شهر به همراه داشته است.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) با بیان اینکه شهر قم مرکز نشر جامع، کامل و ناب مکتب تشیع است، اظهار داشت: توصیه و تاکید مراجع تقلید در طول این چهل سال برای مردم بسیار راهگشا بوده است، هنگام شیوع کرونا نیز همین بزرگواران بارها مردم را بر عمل به توصیه های پزشکی برای مقابله با کووید19 ترقیب کردند.

وی با اشاره به اینکه جامعةالمصطفی عهده دار تربیت طلاب غیر ایرانی است، اظهار داشت: طالبان علم از اقصی نقاط جهان برای تحصیل علوم دینی خود را به این مرکز علمی می رسانند تا حقایق مکتب اسلام و تشیع را فرا بگیرند؛ شیخ زکزاکی یکی از همین افراد بود که با تغذیه علمی و معنوی توانست میلیون ها نیجریایی را با مکتب ناب اهل بیت(ع) آشنا کند.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با بیان اینکه قم شهری سیاسی، انقلابی، فرهنگی و معنوی است، گفت: فرهنگ شیعه در تار و پود شهر قم نفوذ کرده است و چون دشمن از این مراجع تقلید، علما و طلاب حوزه علمیه قم ضربه خورده است از شرایط کنونی کرونا سوء استفاده می کند تا بتواند با شبهه پراکنی قم را در دنیا منکوب و مغلوب کند.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) در پایان خاطرنشان کرد: مکتب شیعه در عرصه درمان و علم پزشکی تابع نظر پزشکان است برای همین مراجع و علما با تعطیلی حرم امامان معصوم(ع) به منظور حفظ سلامت مردم موافقت کردند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
سلام بر قم و بر مردم شهر قم
0
0