۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۴۶۴۰۹

دعوت آیت الله موسوی جزایری از مردم برای در خانه ماندن

دعوت آیت الله موسوی جزایری از مردم برای در خانه ماندن
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به شیوع ویروس کرونا از عموم مردم خواست تا با ماندن در خانه ها، زنجیره انتقال چنین ویروسی منحوسی قطع شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان، در گفت وگویی که با شبکه جهانی الاهواز داشت با اشاره به شیوع ویروس کرونا از عموم مردم خواست تا با ماندن در خانه ها، زنجیره انتقال چنین ویروسی منحوسی قطع شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان بر ماندن در خانه برای قطع زنجیره انتقال کرونا تأکید دارند، اضافه کرد: از همین رو است که رهبرانقلاب و مراجع عظام تقلید بر پیروی از دستورات مسئولان وزارت بهداشت تأکید کرده و حتی دستوراتی دادند تا در چنین روز‌هایی به سخنان مسئولان مربوطه توجه ویژه‌ای شود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه باید از سخنان مسئولان وزارت بهداشت تبعیت شود، خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی برای ماندن در خانه، پویش راه قرآن را راه اندازی کرد، از برادران و خواهران مؤمن می‌خواهم در چنین پویشی شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی پویش توجه به کیفیت چگونگی قرائت و انس با قرآن است، بیان داشت: در صورت عمل به توصیه‌های پزشکی و توکل بخدا هیچ ترسی نباید از کرونا ویروس داشت؛ توصیه‌های پزشکی از واجبات شرعی است و همگان باید بدان‌ها عمل کنند. /۹۴۵۶//۲۱۰/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات