۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۴۶۴۴۴

پیام تسلیت آیت‌الله حسینی همدانی درپی درگذشت پدر شهیدان فهمیده

پیام تسلیت  آیت‌الله حسینی همدانی درپی درگذشت پدر شهیدان فهمیده
آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، در پی رحلت مرحوم آقای حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان فهمیده پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، در پی رحلت مرحوم آقای حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان فهمیده پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت امام جمعه کرج به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

هنوز یک ماه از داغ درگذشت اندوه‌بار و غریبانه مادر شهیدان فهمیده نگذشته است که در این ایام غم و اندوه استان البرز بلکه ایران اسلامی داغدار ارتحال مرحوم حاج محمدتقی فهمیده پدر بزرگوار شهیدان گردید. پدر و مادر فداکار و صبوری که مکتب اهل‌بیت را آگاهانه و با بصیرت به فرزندان گران‌قدرشان تعلیم دادند تا ستاره‌های پرفروغ و نشانه‌هایی درخشان برای حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی باشند. والدین گرامی شهیدان محمدحسین و داود فهمیده مروج فرهنگ ایثار و شهادت و خود از مصادیق ارزشمند این مسیر نورانی بودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار استان سرافراز البرز و خانواده مکرم و بازماندگان محترم برای ایشان از خدای تعالی علو درجات و هم‌جواری با فرزندان شهید و امام شهیدان را مسألت می‌نمایم.

حسینی همدانی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج

۱۲ فروردین ۹۹

/1350/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
روحش شاد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
انا لله و انا الیه راجعون
0
0