۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۴۶۶۰۲

توزیع ماسک رایگان از سوی طلاب در میان ۸۰ درصد اصناف

توزیع ماسک رایگان از سوی طلاب در میان ۸۰ درصد اصناف
حجت الاسلام آذرافروز گفت: درمیان بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، مرغ فروشی‌ها و نانوایی‌ها در کوی شهدا، قائم، لور، رسالت و ولایت ماسک رایگان توزیع شد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه قرارگاه مردمی حوزوی شهرستان اندیمشک از ۱۴روز پیش به تولید ماسک مشغول شده است، خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته توزیع ماسک رایگان در شهرک محروم دوکوهه صورت گرفت، شهرکی که همه مردم ایران آن را با سرداران هشت سال دفاع مقدس می‌شناسند.

این مقام مسئول به تشکر مردم شهرک دوکوهه از روحانیت برای تقدیم ماسک‌ها اشاره کرد و گفت: ۵۰درصد ساکنان شهرک از ماسک‌های تولیدی قرارگاه مردمی حوزوی بهره‌مند شدند و در روز‌های آینده نیز بازگشت دوباره‌ای از سوی روحانیت صورت می‌گیرد تا ماسک‌های دیگری تحویل ساکنان شهرک شود.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به ضرورت توجه مسئولان به شهرک دوکوهه عنوان داشت: در سطح شهرستان اندیمشک، منطقه بسیار محروم زیباشهر را که فاقد امکانات بهداشتی و اولیه رفاهی است، ماسک رایگان توزیع شد؛ تا آنجا که پیران با دیدن روحانیت بسیار مشعوف شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا در مستثنی کردن برخی شغل‌ها برای ارائه خدمات به مردم خاطرنشان کرد: به بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، مرغ فروشی‌ها و نانوایی‌ها در کوی شهدا، قائم، لور، رسالت و ولایت ماسک رایگان دادیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان تصریح کرد: حوزه، روحانیت و طلاب در هر پیشامد و حادثه ای، کنار مردم است و خدمت به مردم ایران اسلامی را وظیفه می‌دانند.

این مقام مسئول با بیان اینکه روحانیت غمخواری از مردم در مصیبت‌ها و بلا‌ها را یک امر واجب و خیرخواهانه می‌داند، گفت: تلاش روحانیت بر کاستن درد و رنج از مردم است، مردم نیز با رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن و توکل به خدا و توسل به اهل بیت به قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس کمک کنند. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات