۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۶۴۶۶۰۹

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان
تولید ماسک و کمک به محرومان و حضور برای غسل و کفن اموات کرونایی چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، قرارگاه مردمی حوزوی شهرستان اندیمشک با حضور طلاب حوزه علمیه بقیه الله (عج) و الزهرای اندیمشک همزمان با شیوع کرونا در شهرستان آغاز بکار کرد.

تولید و توزیع ماسک رایگان در مناطق محروم شهرستان و ضدعفونی همان مناطق در کنار فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا از جمله اقدامات صورت گرفته قرارگاه جهادی مردمی شهرستان است.

عملکرد طلاب مدرسه فاطمه الزهرای آبادان در مقابله با کرونا

فعالیت گروه جهادی طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرای آبادان با تشکیل کارگاه تولید ماسک آغاز می‌شود، در حال حاضر ۸ طلبه مدرسه با تولید روزانه۱۶۰ماسک، مشغول امرخدمت رسانی به جامعه هستند.

فعالیت طلاب حوزه علمیه حضرت خدیجه بندر ماهشهر در مقابله با کرونا

قربانی کردن برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (ع) و دفع بلا‌ها و بیماری ها، تهیه و دوخت ماسک و لباس و در کارگاه‌های مختلف توسط طلاب، تهیه غذا برای نیرو‌های جهادی، کمک مالی به کار‌های جهادی، عضو شدن در گروه‌های مجازی دانش‌آموزان، انجام کار‌های تبلیغی برای دانش آموزان از جمله «آموزش قرآن، بیان قصه، بازی و ایجاد فضای شاد»، برگزاری ختم قرآن و صلوات، حضور برای غسل و کفن میت کرونایی، عملکرد طلاب حوزه علمیه حضرت خدیجه بندر ماهشهر در مقابله با کرونا است.

عملکرد طلاب حوزه علمیه حضرت خدیجه کبری سوسنگرد در مقابله با کرونا

فعالیت منظم طلاب درفضای مجازی، برگزاری مراسم معنوی احیاء شب ۲۷رجب، برگزاری دو سری ختم قرآن بین طلاب و مبلغان، قربانی کردن به مناسبت عید بزرگ مبعث، برگزاری چله ختم قرآن و دعا، برگزاری کارگاه ماسک دوزی با همکاری طلاب، شناسایی افراد و خانواده‌های بی بضاعت و اهدای بسته‌های غذایی توسط طلاب به تعداد ۲۵ بسته و اجرای طرح کتاب امانی به دانش آموزان از طریق پیک رایگان عملکرد طلاب مدرسه خدیجه کبری سوسنگرد است./۹۴۵۶/د101/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات