۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
کد خبر: ۶۴۴۹۹۹

مشارکت طلاب و مبلغان مدرسه علمیه فاطمیه کارون در تولید ماسک

مشارکت طلاب و مبلغان مدرسه علمیه فاطمیه کارون در تولید ماسک
تعدادی از طلاب و مبلغان مدرسه علمیه فاطمیه کارون با همکاری نیرو‌های بسیجی و انقلابی به تهیه ماسک و دستکش پرداختند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان کارون همگام با سایر حوزه‌های علمیه خواهران خوزستان در راستای مقابله با ویروس کرونا اقداماتی را انجام داد؛ بر این اساس طلاب و مبلغان حوزه، فعالیت‌هایی را در فضای مجازی و گروه‌های مختلف در زمینه ارائه راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی عهده دار شدند.

همچنین برگزاری چله ختم زیارت عاشورا و دعای هفتم صحیفه سجادیه و ختم قرآن کریم (۳ ختم) دیگر فعالیت‌های مدرسه فاطمیه شهرستان کارون است.

بیان نکات بهداشتی و توجه به سخنان بزرگان در زمینه پیشگیری از ویروس، پاسخگویی به شبهات مطرح شده در فضای مجازی در زمینه بیماری کرونا دیگر فعالیتی است که از زمان شیوع کرونا توسط طلاب و مبلغان صورت می‌گیرد.

حضور تعدادی از طلاب و مبلغان حوزه در کارگاه خیاطی با همکاری نیرو‌های بسیجی و انقلابی در حسینیه اباالفضل واقع در منطقه گندمکار برای تهیه ماسک و دستکش به همراه شناسایی طلاب و خانواده‌های کم بضاعت و اهدای بسته‌های غذایی و بهداشتی به تعداد ۵۰ بسته دیگر فعالیتی است که صور می‌گیرد.

همچنین رایزنی معاونت فرهنگی مدرسه فاطمیه با حوزه بسیج خواهران شهرستان برای معرفی طلاب در دوره آموزشی نحوه پرستاری و کمک به بیماران کرونایی و اعزام طلاب به بیمارستان‌ها دیگر فعالیت است./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات