۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۴۴۶۷۰
امیر بیدادی خبر داد؛

برپایی ایستگاه‌های غربالگری در ورودی های استان خوزستان

برپایی ایستگاه‌های غربالگری در ورودی های استان خوزستان
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب گفت: گندزدایی و ضدعفونی وسایل نقلیه، ایجاد نقاهتگاه و استراحگاه و برقراری ایستگاه‌های غربالگری در سطح استان صورت می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب، امشب در افتتاحیه گیت ورودی استان خوزستان در پلیس راه اندیمشک در جمع خبرنگاران، با تبریک سال نو اظهار داشت: پس از فرمان رهبرانقلاب به نیرو‌های مسلح، ارتش با محوریت نیروی زمینی و فرماندهی میدانی فرمانده نیروی زمینی، رزرمایش مقابله با کرونا را با چهار هدف آغاز کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب، عنوان داشت: نخستین هدف رزمایش، مسدودسازی ورودی‌ها به استان‌ها با نظر استاندار و ستاد مبارزه با کرونا می‌باشد، ضمن اینکه گندزدایی و ضدعفونی، ایجاد نقاهتگاه و استراحگاه و برقراری ایستگاه‌های غربالگری در سطح استان صورت می‌گیرد.

امیر بیدادی با بیان اینکه استان‌ها به سه دسته (هدف، مهم و مورد تقاضا) تقسیم شدند، تصریح کرد: استان‌های گیلان، مازندران و قم به عنوان استان‌های هدف مطرح هستند و استان‌های مهم بنا بر تشخیص استاندار و مسؤولان استانی است که در خوزستان چنین رویه‌ای داریم؛ از این رو در ورودی غربی استان خوزستان که یکی از پرترددترین مبادی ورودی می‌باشد همه وسایل نقلیه ضدعفونی می‌شوند و یک غربالگری صورت می گیرد.

وی با ضرورت جدی گرفتن توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تصریح کرد: افرادی که ابتلایشان به کرونا ویروس مثبت باشد به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند، چنین امری در ورودی پلیس راه اندیمشک فراهم شده و با شدت اجرا می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب گفت: ادامه رزمایش تا ریشه کنی کرونا ادامه خواهد داشت هر چند عمل به توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا کمک کننده خواهد بود.
 
لازم به ذکر است، در این گیت، دمای بدن افراد به وسیله تب سنج از سوی بسیجیان و دوربین حرارتی ارتش گرفته می شود ضمن اینکه ضدعفونی خودروهای ورودی و راه اندازی چادر قرنطینه جهت ارائه خدمات ۲۴ ساعته از سوی ارتش راه اندازی شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات