۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۶۴۴۷۶۵
جحت الاسلام پشم فروش خبر داد؛

آمادگی مسجدی ها برای کمک به بیماران کرونایی

آمادگی مسجدی ها برای کمک به بیماران کرونایی
حجت الاسلام پشم فروش گفت: تعدادی از بچه‌های مساجد، دوره‌های تخصصی برای پرستاری را می‌گذرانند تا برای حضور در غربالگری و بیمارستان‌ها آماده شوند.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: شامگاه گذشته همزمان با سراسر کشور، طرح ملی مناجات با پروردگار و ذکر مصیبت امام موسی کاظم (ع) از سوی مراکز و هیأت‌های مذهبی در صفحات مجازی و بلندگو‌های مساجد پخش شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز با بیان اینکه همه گرو‌های فرهنگی مساجد در فضای مجازی اطلاع رسانی خوبی انجام دادند، ادامه داد: شاهد استقبال بسیار خوب مردم از چنین برنامه‌ای بودیم، تجربه خوبی شد تا نهاد‌های فرهنگی در سال‌های پیش رو فضای مجازی را برای انعکاس برنامه‌های مذهبی مورد توجه قرار دهند.

این مقام مسئول اضافه کرد: به مساجد اعلام شد که از برگزاری نماز جماعت صرف نظر کنند؛ البته این دستور به معنای تعطیلی فعالیت‌های جهادی نیست بلکه بسیجیان و گروه‌های جهادی در مناطق مختلف به فعالیت می‌پردازند.

حجت الاسلام پشم فروش گفت: برخی مساجد، بسته‌های غذایی مورد نیاز فقرای هر منطقه و افرادی که براثر کرونا در کسب و کار دچار مشکل شدند؛ را تهیه و در اختیارشان قرار می‌دهند.

وی همچنین به تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی در میان خانواده‌های کم بضاعت اشاره کرد و گفت: ضدعفونی اماکن عمومی و معابر شهری ادامه دارد همچنین تعداد محدودی از بچه‌های مساجد، دوره‌های تخصصی برای پرستاری را می‌گذرانند تا برای حضور در غربالگری و بیمارستان‌ها آماده شوند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات