۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۶۴۶۶۴۰
امام جمعه موقت ‌کاشان تأکید کرد؛

ضرورت ماندن مردم در خانه ها برای رهایی از کرونا

ضرورت ماندن مردم در خانه ها برای رهایی از کرونا
امام جمعه موقت کاشان گفت: تأکید مسؤولان درمانی بر قرنطینه شدن و ماندن در خانه به دلیل اهمیتی است که به سلامت فردی و داشتن جامعه‌ای سالم و با نشاط است.
حجت الاسلام سید محمد بنی هاشمی امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تقدیر از کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، گفت: تأکید مسؤولان درمانی بر قرنطینه شدن و ماندن در خانه به دلیل اهمیتی است که به سلامت فردی و داشتن جامعه‌ای سالم و با نشاط است.

وی با تأکید بر عمل به توصیه بهداشتی از سوی مسؤولان بخش بهداشت و درمان، افزود: فتوای مراجع عظام نیز بر توجه به توصیه‌های مسؤولان بخش بهداشت و درمان است.

حجت الاسلام بنی هاشمی ادامه داد: مراجع عظام رعایت نکات بهداشتی و سلامت را واجب دانسته اند و اکثریت اعلام کرده اند اگر فردی نکات بهداشتی را رعایت نکند و ناقل این ویروس باشد و خود را قرنطینه نکند و سبب ابتلای دیگران به ویروس کرونا شود از نظر شرع مقدس اسلام ضامن است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: اگر فردی ناقل ویروس کرونا باشد و خود را قرنطینه نکند و دیگران را آلوده کند ضامن سلامت این افراد است و در صورتی که به مرگ دیگری منتهی شود دیه او برعهده فردی است که او را مبتلا به ویروس کرونا کرده است./۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
اگر همه مردم رعایت کنند این کرونا ریشه کن می شه وگرنه تا سال ها درگیر هستیم
0
0