۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۶۴۶۷۷۷

پک‌های بهداشتی در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار کرمانشاه توزیع شد

پک‌های بهداشتی در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار کرمانشاه توزیع شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۱۲۰۰۰ بسته‌ بهداشتی بین مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، فرزین معتمدی اظهار داشت: با تلاش اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان 12000 عدد ماسک، پک‌های بهداشتی شامل ژل ضدعفونی کننده دست و دستکش در مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار شهر کرمانشاه توزیع شد.

وی عنوان کرد: اقلام فوق با ارزش ریالی بیش از یک میلیارد ریال جهت استفاده خانواده‌های مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین کرمانشاه که دسترسی کمتری به شهر دارند تهیه و در اختیار آن‌ها قرار داده شد.

معتمدی هدف از انجام این طرح را حمایت از مردم مناطق کم برخوردار عنوان کرد و افزود: با رعایت نکات بهداشتی همه باهم تلاش خواهیم کرد تا کرونا را شکست دهیم.

وی با اشاره به تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه جهت ترغیب مردم برای در خانه ماندن گفت: طرح غربالگری تب‌سنجی در بیش از 35 پایگاه استانی و با سنجش تب بیش از 800 هزار نفر مسافر در ورودی شهرستان‌های کرمانشاه انجام و 294 نفر فرد مشکوک به کرونا بر اساس ارزیابی‌های اولیه به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

معتمدی افزود: در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مصوبات جلسه ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا و دستور استاندار، نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان از طریق خودروهای امدادی جهت ترغیب مردم برای ماندن در خانه تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی از تاریخ 9 اسفند آغاز و بر اساس مصوبات ستاد کرونای استانی در تمامی شهرستان‌های استان ادامه خواهد داشت./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات