۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۴۶۸۷۶
فعالیت های کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) برای مقابله با کرونا؛

از تبدیل مسجد به کارگاه دوخت ماسک تا تهیه لباس ایزوله

از تبدیل مسجد به کارگاه دوخت ماسک تا تهیه لباس ایزوله
مسؤول کانون فرهنگی هنری الزهرا گفت: مسجد این کانون فرهنگی برای مبارزه با کرونا تبدیل به کارگاه دوخت ماسک و لباس برای کادر درمانی و سایر مدافعان سلامت شده است.

سرکار خانم صفورایی مسؤول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مسجد این کانون فرهنگی برای مبارزه با کرونا تبدیل به کارگاه دوخت لباس برای کادر درمانی و سایر مدافعان سلامت شده است.

وی با بیان اینکه حدود 3500 متر پارچه برای دوخت لباس کادر درمانی در مسجد کانون الزهرا(س) برش زده شده است، عنوان کرد: به منظور رعایت اصول بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا، پارچه ها در کانون برش خورده و دوخت لباس توسط اعضا در منازل انجام می شود.

مسؤول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) با اشاره به تحویل لباس های تهیه شده به بیمارستان کامکار، اظهار داشت: حدود 2 هزار ماسک نیز توسط اعضا کانون الزهرا(س) برای بیمارستان علی بن ابی طالب(ع)، درمانگاه قرآن و عترت برش زده شده است.

صفورایی از برش 1200 متر پارچه برای تهیه لباس مدافعان سلامت که در معابر، مشغول به ضدعفونی هستند، خبر داد و افزود: در طول سه هفته گذشته با قربانی سه گوسفند، بسته های گوشتی به نیازمندان اهدا شده است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع 100 بسته غذایی در میان نیازمندان، ابراز کرد: با شناسایی خانواده های کرونایی و خانواده های متضرر از شیوع کرونا و با کمک خیرین حدود 8 میلیون تومان به این خانواده ها کمک شده است.

مسؤول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) با بیان اینکه مساجد همواره در برهه های مخلتف پایگاه امدادرسانی به مردم بوده اند، گفت: در گذشته فعالیت های این کانون متمرکز بر کمک رسانی به نیازمندان بود اما با شیوع ویروس کرونا، این فعالیت ها به سمت مبارزه با کرونا سوق پیدا کرد./1350//302/خ

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
«قُلْ ما یَعْبَؤُا بِکُمْ رَبِّی لَوْ لا دُعاؤُکُمْ» بگو اگر دعایتان نباشد پروردگارم به شما ارج و منزلتی ننهد.
0
0