۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۴۷۰۶۴
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی خبر داد؛

توزیع بیش از ۷۰۰ بسته بهداشتی توسط طلاب جهادی در حاشیه تهران

توزیع بیش از ۷۰۰ بسته بهداشتی توسط طلاب جهادی در حاشیه تهران
حجت الاسلام محسنی از توزیع بیش از ۷۰۰ بسته بهداشتی توسط گروه جهادی «حی علی الجهاد» در حاشیه تهران خبر داد و گفت: جهاد طلاب حوزه امام خمینی (ره) تا شکست کرونا ادامه دارد.

حجت الاسلام عادل محسنی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شکست کرونا را نیازمند عزم و همت همگانی دانست و گفت: رعایت بهداشت فردی سدی در برابر گسترش سریع کووید19 و در حال حاضر تنها راه مقابله با کروناویروس است.

وی با اشاره به اینکه دوی ماراتن کرونا را می توان با در خانه ماندن متوقف کرد، ادامه داد: برای فروکش کردن بحران کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس رعایت توصیه های پزشکی و بهداشتی بالاخص «در خانه ماندن» لازم و ضروری است.

حجت الاسلام محسنی ایثار و فداکاری جهادگران سلامت را بسیار ارزشمند و تحسین برانگیز دانست و بیان داشت: اگر مردم اصول بهداشتی را رعایت کنند و مانع انتقال این ویروس منحوس به یکدیگر شوند عزیزان ایثارگر فرصت بیشتری برای درمان مبتلایان پیدا خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران با اشاره به اینکه در کنار خودمراقبتی نباید از توکل و توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) غفلت کرد، ادامه داد: با یاری خداوند متعال و استمداد از الطاف رئوفانه اهل بیت(ع) به زودی جشن پیروزی مهار این بیماری خطرناک که تمام جهان حتی قدرت های بزرگ اقتصادی و تکنولوژی را به عجز و ناتوانی کشانده است، را با سرافرازای و افتخار برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از روزهای ابتدایی شیوع کرونا گروه جهادی «حی علی الجهاد» در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تشکیل شد، گفت: گروه جهادی «حی علی الجهاد» به منظور پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و انجام عملیات‌های میدانی با حضور طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شکل گرفت و تا به امروز فعالیت های قابل توجهی توسط طلاب جهادگر انجام شده است.

حجت الاسلام محسنی ادامه داد: یکی از آن اقدامات انجام شده این بود که گروه جهادی طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) جهت ارائه خدمات اعم از ضدعفونی آپارتمان‌ها، پارکینگ‌ها، مغازه‌ها، وسایل نقلیه و غیره به همسایگان محترم محله ازگل تهران بصورت افتخاری اعلام آمادگی شد تا در صورت نیاز با ارسال پیامک به شماره همراه ارائه شده از یاری این گروه جهادی بهره ببرند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران اضافه کرد: همچنین جمعی از اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه امام خمینی(ه) با همراهی جمعی از بسیجی‌های گروه جهادی پیامبر اعظم(ص)، در تاریخ یازدهم فروردین ماه 400 بسته و در پانزدهم فروردین ماه نیز حدود ٣١٣ بسته بهداشتی که شامل محلول ضد عفونی سطوح، مایع شستشوی دست، چند عدد ماسک و دعای هفتم صحیفه سجادیه بود را در محله های حاشیه ای تهران به صورت خانه به خانه تحویل ساکنین عزیز دادند.

وی افزود: یادآور می شود اقدامات جهادی گروه «حی علی الجهاد» تا شکست کامل کرونا ادامه خواهد داشت./813/ت302/ب1

توزیع بیش از 700 بسته بهداشتی توسط گروه جهادی«حی علی الجهاد» در حاشیه تهران

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Luxembourg
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
احسنت درود بر طلاب جهادگر جان برکف
3
0