۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۴۷۱۳۸
امام جمعه موقت کرمان:

فضا‌ی مجازی بهترین فرصت برای تبلیغ دین است

فضا‌ی مجازی بهترین فرصت برای تبلیغ دین است
حجت الاسلام والمسلیمن شیخ بهایی گفت: دشمنان از طریق فضا‌های مجازی به دنبال از بین بردن اسلام و وارد کردن شبهات دینی هستند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی امام جمعه موقت کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به این که بیماری کرونا یک امتحان الهی برای مردم شمرده می‌شود، گفت: مردم بیماری واگیردار کرونا را در کشور به یک فرصت تبدیل کنند تا از این امتحان الهی به خوبی خارج شویم.
 
وی افزود: یکی از فرصت‌های تهدید کرونا در ابعاد فردی، توجه و اهمیت دادن به معنویات و دعا است که مردم سعی کنند برای از بین رفتن بیماری و بلا‌ها در کشور دعای هفتم صحیفه سجادیه را بخوانند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که قدرت مطلق و واقعی برای خدا بوده و خداوند قادر به از بین بردن بیماری‌ها و بلا‌ها است، خاطرنشان کرد: استفاده کردن از برنامه‌های اسلامی فضای مجازی یکی دیگر از فرصت‌ها برای مردم محسوب می‌شود.
 
وی با توجه به این که ایثارگری در خدمت و سبقت در خیرات فردی و اجتماعی را مردم در این زمان‌ها قدر بدانند، بیان داشت: ارتباط خوب مردم با مسؤولان بهداشتی یکی دیگر از فرصت‌های امروزی بوده که با رعایت نکات بهداشتی گامی بزرگ برای از بین بردن کرونا است.
 
امام جمعه موقت کرمان اظهار داشت: پاسخگویی به شبهات دینی و اجرای سخنرانی‌های مجازی مهم‌ترین کار روحانیان محسوب می‌شود، زیرا رسالت روحانیت، تبلیغ دین است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که روحانیان فضای مجازی را یک فرصت برای تیلغ دین بدانند، ادامه داد: مسؤولان اقشار ضعیف جامعه را برای پوشش مالی مورد حمایت قرار دهند.
 
وی در پایان با توجه به این که فضا‌های مجازی بهترین فرصت برای تبلیغ دین بوده، گفت: دشمنان از طریق فضا‌های مجازی به دنبال از بین بردن اسلام و وارد کردن شبهات دینی هستند./۱۳۸۰/ت210/ب1
ارسال نظرات