۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۴۷۱۴۳

جزئیات برنامه‌های نیمه شعبان در کرمان اعلام شد

جزئیات برنامه‌های نیمه شعبان در کرمان اعلام شد
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه به‌دلیل شیوع کرونا با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم، گفت: کاروان شادی معنوی نیمه شعبان اجرا می‌شود.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسادر کرمان، حسین انجم‌شعاع عصر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: جشن‌های نیمه شعبان هر ساله در استان بسیار باشکوه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امسال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم گفت: شب نیمه شعبان از ساعت ۲۰:۴۵ برنامه استغاثه به امام زمان (عج) به‌صورت کشوری برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در این زمان دعای فرج و زیارت آل یاسین از بلندگوی مساجد پخش می‌شود و بعد از آن نورافشانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کاروان شادی معنوی نیز پیش‌بینی شده که در ایام نیمه شعبان اجرایی شود، گفت: در این کاروان‌ها خودرو‌هایی با بلندگو در محل شهرک‌های کرمان حضور پیدا کرده و اجرای برنامه و سرود مرتبط با نیمه شعبان دارند و تمام این برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ مهدویت است.

انجم‌شعاع با تاکید بر اینکه اجرای برنامه‌های نیمه شعبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به دور از هرگونه تجمع انجام می‌شود ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در ایام نیمه شعبان روحیه شادی و نشاط معنوی در بین مردم ایجاد کنیم./۱۳۸۰/پ203/ب1
ارسال نظرات