۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۴۷۱۵۱
مدیر حوزه علمیه محودیه کرمان:

مردم تهدید کرونا را در کشور به فرصت تبدیل کنند

مردم تهدید کرونا را در کشور به فرصت تبدیل کنند
حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که توسل به اهل بیت را مردم برای جلوگیری از بلاها در کشور فراموش نکنند، گفت: مردم باید تهدید کرونا را در کشور به یک فرصت تبدیل کنند.
حجت الاسلام زمزم زاده مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با بیان این که بیماری کرونا خطرات زیادی را برای مردم دارد، گفت: خطرناک بودن بیماری کرونا بر کسی پوشیده نیست و مردم باید تهدید کرونا را در کشور به یک فرصت تبدیل کنند.
 
وی افزود: مردم کشور ایران تجربه‌های سختی را همچون فتنه‌هایی که در کشور ایجاد شده را به خوبی پشت سر گذاشتند که با توکل به خدا و توسل به اهل بیت مردم ایران بیماری کرونا را در کشور شکست می‌دهند.
 
مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان با بیان این که قدر فرصت‌های سلامتی را باید بدانیم، اظهار داشت: بیماری کرونا به مردم جهان آموخت که انسان‌ها باید قدر سلامتی را بدانند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان ادامه داد: دعا کردن برای رفع بلا‌ها در روایات و کتب معتبر شیعه وارد شده است و مردم سعی کنند با خواندن دعا‌های وارده در مفاتیح الجنان برای رفع بلا‌ها دعا کنند.
 
وی در پایان با بیان این که مسؤولان دولتی اقشار کم درآمد را مورد توجه قرار دهند، بیان داشت: ایثار و فداکاری مسؤولان بهداشتی و اقشار مردم برای جلوگیری از ویروس کرونا از مهم‌ترین درس‌ها برای انسان‌ها محسوب می‌شود./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات