۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۴۷۱۵۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدیریت صحیح لازمه تبدیل تهدید فضای مجازی به فرصت است

مدیریت صحیح لازمه تبدیل تهدید فضای مجازی به فرصت است
نماینده ولی فقیه در لرستان فضای مجازی را فرصتی برای ترویج ارزش ها خواند و گفت: در این زمینه باید مدیریت صحیح و جهادی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های نیمه شعبان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: این ایام فرصتی مناسب برای آشنا سازی نسل جوان با فرهنگ مهدویت است.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری ویژه برنامه های مهدویت و نیمه شعبان در فضای مجازی به علت شیوع ویروس کرونا افزود: مهم ترین اولویت ما حفظ سلامتی مردم بوده و باید به این مهم توجه شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصتی برای نهادینه سازی ارزش ها و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه بوده و باید با مدیریت و برنامه ریزی از این فرصت استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه باید با مدیریت جهادی تهدید فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های تبلیغی در این زمینه استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به فعالیت جهادی جوانان در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: حضور جوانان در این عرصه همچون دیگر عرصه ها چشمگیر بوده و باید قدر جوانان را بدانیم.

وی با اشاره به پیشنهاد برخی از جوانان انقلابی برای راه اندازی قرارگاهی متمرکز جهت هماهنگی گروه‌های جهادی افزود: این اقدامی مؤثر بوده تا گروه های جهادی جوانان از خدمات‌رسانی یکدیگر اطلاع داشته باشند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات