۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۶۴۷۰۰۶
از سوی مرکز مشاوره و مهارت های علمی کاربردی حوزه علمیه خراسان ارائه می شود؛

برگزاری ۲۴ دوره مهارت آموزی در ایام تعطیلی بر بستر فضای مجازی با مدرک معتبر

برگزاری ۲۴ دوره مهارت آموزی در ایام تعطیلی بر بستر فضای مجازی با مدرک معتبر
مرکز مشاوره و مهارت‌های علمی کاربردی حوزه علمیه خراسان در ایام تعطیلی حوزه، با ارائه ۲۴ دوره آموزشی مجازی به طلاب و علاقه مندان خدمت رسانی می‌کند.

سید حامد عاملی، مدیر مرکز مشاوره و مهارت های علمی کاربردی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از ادامه روند برنامه های آموزشی این مرکز و ارائه خدمات بر بستر فضای مجازی در قالب آموزش 24 دوره مفید خبر داد.

وی گفت: آموزش مهارت های درمان شناختی – رفتاری افسردگی، تعامل با نوجوان، حل مساله و تصمیم گیری، مدیریت و کنترل استرس و اضطراب، مدیریت زمان، فنون مشاوره، انگیزش و هیجان مقدماتی و مهارت های قبل از ازدواج را ویژه خانم ها برگزار می کنیم.

عاملی افزود: افزون بر مواردی که بیان شد ارائه خدمات آموزش تحلیل تکنیکال تخصصیMMP12، مراقبت معنوی(palliative care) هدف گذاری و انتخاب مسیر زندگی، و زوج درمانی مقدماتی(معجزه یگانگی و صمیمیت) را نیز از طریق مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان داریم که علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به آی دی @mmhoze83 در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

مدیر مرکز مشاوره و مهارت های علمی حوزه علمیه خراسان بیان داشت: آموزش های اصول مطالعه و مهارت های تندخوانی، خلاقیت و ایده پردازی و نوآوری، سخنرانی، دسترسی آزاد و رایگان به پایگاه های علمی در اینترنت، راه اندازی کسب و کار نوپا(استارت آپ)، مقدماتی بازار بورس و مدیریت بازاریابی نیز از خدمات قابل ارائه از سوی مرکز آموزش مهارت های علمی کاربردی حوزه علمیه خراسان است.

وی افزود: در کنار موارد فوق آموزش های هفت گانه ICDL، ورد، اکسل، پاورپونت و فتوشاپ مقدماتی را داریم که علاقه مندان به این موارد باید به آی دی  دیگری به نام @EduAdmin در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

عاملی در پایان افزود: همه این دوره های مجازی در حالی ارائه می شود که شرکت کنندگان در صورت تکمیل دوره مدنظر می توانند مدرک معتبر آن را نیز دریافت کنند./933/ت302/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات