۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۴۷۲۰۶
فرمانده سپاه ایلام:

سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام تا آخرین لحظه در کنار مردم است

سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام تا آخرین لحظه در کنار مردم است
سردار شاکرمی گفت: قرار زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا ریشه‌کن کردن کامل ویروس کرونا در کنار مردم است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار جمال شاکرمی اظهار داشت: حفظ و سلامت جان مردم در بحران کرونا ویروس اولویت نخست سپاه است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: قرار زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا ریشه‌کن کردن کامل ویروس کرونا در کنار مردم است.

شاکرمی با عنوان اینکه سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با حضور فعال و جهادی در کارگروه‌های استانی مبارزه با کرونا در خدمتگزار به مردم لحظه‌ای غفلت نکرده است افزود: اقدامات خوب و تأثیرگذاری در حوزه‌های «رصد و پایش»، «بهداشت و درمان»، «نیروی انسانی»، «اطلاع‌رسانی و افکار عمومی»، «پشتیبانی» و کارگروه «رفع آلودگی و گندزدایی» توسط سپاه در استان انجام شده است.

وی گفت: مردم و سلامتی آنان اولویت سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بوده و در این راستا هر تلاشی که منجر به کاهش آلام مردم شود را با دل و جان به انجام می‌رسانیم.

شاکرمی تصریح کرد: راه‌اندازی نقاهتگاه در مرکز استان با 400 تخت آماده به کار بودن بیمارستان صحرایی و به‌کارگیری روزانه بیش از 1700 نیروی بسیجی را یکی دیگر از اقدامات مستمر سپاه برای مقابله با کرونا است.

وی گفت: راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و متوسط برای تولید ماسک و گان از دیگر اقدامات انجام شده توسط نیروهای بسیجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان‌های استان ایلام است که فقط در شهرستان مهران روزانه 12000 ماسک تولید می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در پایان با بیان این‌که سپاه پاسداران تا آخرین لحظه همراه ملت خواهد بود، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه در بحث مقابله با شیوع کرونا همسو با برنامه‌های مسئولان ارشد وزارت بهداشت و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا تدوین و اجرایی می‌شوند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات