۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۴۷۲۰۸

۶۰۰۰ بسیجی استان بوشهر در طرح‌های مقابله با ویروس کرونا مشارکت می‌کنند

۶۰۰۰ بسیجی استان بوشهر در طرح‌های مقابله با ویروس کرونا مشارکت می‌کنند
جانشین فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: ۶ هزار و ۴۵۴ بسیجی استان بوشهر در قالب تیم‌های جهادی به صورت سازماندهی شده برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ عبدالرضا دشتی با بیان اینکه سپاه پاسداران از همان آغاز شیوع بیماری کرونا علیه این ویروس وارد صحنه شد اظهار داشت: از 10 اسفند عملیات سپاه استان بوشهر در قالب تیم‌های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 26 هزار نقطه و مکان علیه ویروس کرونا توسط بسیجیان استان بوشهر ضدعفونی شده است افزود: علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی در محلات، خیابان‌ها، مراکز آموزشی، مذهبی، دینی در شهرها و روستاها کارگاه‌های تولید ماسک نیز راه‌اندازی شد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از تولید بیش از 1.2 میلیون عدد ماسک در کارگاه‌های تولیدی سپاه در شهرها و روستاهای استان خبرداد و خاطر نشان کرد: تاکنون یک میلیون و 202 هزار ماسک در کارگاه‌های بسیج در سطح شهرها و روستاها تولید و توزیع شده است.

سرهنگ دشتی با اشاره به توزیع اقلام مواد ضدعفونی در شهرها و روستاها تصریح کرد: در این راستا بیش از 333 هزار و 850 بسته مواد ضدعفونی و بهداشتی توسط بسیجیان استان بوشهر در نقاط مختلف توزیع شده که عرضه یک میلیون و 307 هزار دستکش یکبار مصرف و ماسک از دیگر اقدامات سپاه استان بوشهر علیه ویروس کرونا است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 290 گروه جهادی تخصصی در اجرای طرح‌های مختلف علیه ویروس کرونا بیان کرد: شش‌هزار و 454 بسیجی استان بوشهر در قالب تیم‌های جهادی به صورت سازماندهی شده در تخصص‌های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون 62 هزار نفر روز در قالب گروه‌های جهادی تخصصی در امر مقابله با ویروس کرونا در شهرها و روستاها فعالیت کرده‌اند گفت: تولید موشن گرافی آموزشی و کلیپ‌های نمایشی ویژه پیشگیری از ویروس کرونا از دیگر برنامه‌های بسیجیان استان بوشهر است.

سرهنگ دشتی توزیع بسته معیشتی سپاه میان افراد آسیب دیده از بیماری کرونا را مورد اشاره قرار داد و افزود: تاکنون 8 هزار 320 بسته معیشتی شامل روغن، برنج، شکر، گوشت مرغ و دیگر نیازهای اساسی به ارزش هر بسته 500 هزار تومان در مجموع به ارزش 38 میلیارد ریال میان افراد و خانوارهایی که به سبب انتشار ویروس کرونا آسیب دیده‌اند در شهرها و روستاهای استان بوشهر توسط پایگاه و نواحی مقاومت بسیج توزیع شده است.

وی از توزیع بسته معیشتی سپاه ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 2500 بسته معیشتی به ارزش هر کدام 500 هزار تومان شامل مواد غذایی اساسی در ماه مبارک رمضان توسط سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر میان افراد بی‌بضاعت استان توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به مشارکت بسیج استان در اجرای طرح فاصله گذاری و کنترل خودروها در مبادی خروجی و ورودی شهرهای استان گفت: یک هزار و 332 بسیجی در قالب تیم‌های 2 نفره در اجرای طرح ایست و بازرسی در کنترل بیماری و ویروس کرونا مشارکت دارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات