۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۴۷۲۶۴
امیردریادار خانزادی مطرح کرد؛

استفاده از تمام امکانات نیروی دریایی ارتش برای مهار «کرونا»

استفاده از تمام امکانات نیروی دریایی ارتش برای مهار «کرونا»
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تمامی امکانات ما در خدمت مردم برای مقابله با بیماری کرونا است تا بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.
به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری رسا، امیردریادار خانزادی در جمع خبرنگاران به شیوع ویروس کرونا اشاره و با بیان این که این ویروس هیچ مرزی نمی‌شناسد، عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش نیز در راستای مقابله با این ویروس در مناطق استقراری خود در سراسر کشور، فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده که شامل بخش‌های درمانی، ضدعفونی و ایجاد نقاهتگاه است.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های بیمارستانی و زیرساخت‌های درمانی، مشارکت در قرنطینه، ضدعفونی مستمر اماکن و معابر و شهرها، ایجاد مراکز نقاهتگاهی و ... گوشه‌ای از اقدامات نیروی دریایی ارتش در کنار مردم برای غلبه بر این بیماری است. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره ایجاد نقاهتگاه توسط این نیرو در بندرعباس برای کمک به طی چرخه درمان بیماران کرونایی، تصریح کرد: هر لحظه و به هر شکلی که تدبیر شود، ما در کنار مردم پای کار مقابله با این بیماری هستیم.

دریادار خانزادی در سفر به بندرعباس از نقاهتگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی نیروی دریایی ارتش که در مجموعه ورزشی شهدای ۷ تیر ایجاد شده است نیز بازدید خواهد کرد./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات