۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۶۴۷۲۷۸
بازیگر عربستانی:

در عربستان به جای آزمایش دارو روی موش‌ها، از زندانیان استفاده شود

در عربستان به جای آزمایش دارو روی موش‌ها، از زندانیان استفاده شود
پیشنهاد بازیگر عربستانی برای استفاده از زندانیان بخصوص زندانیان امنیتی به عنوان موش آزمایشگاهی برای تست داروهای جدید با موجی از اعتراض کاربران عرب روبه‌رو شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «مرام عبدالعزیز» بازیگر عربستانی مقیم بحرین با انتشار توییتی درباره استفاده از زندانیان برای آزمایش داروی کرونا موجی از خشم و مخالفت در میان کاربران عرب به راه انداخت.

وی در توییت خود نوشت: اگر دست من بود تنها به زندانی کردن بازداشت‌شدگان بویژه کسانی که به خاطر مسایل امنیتی بازداشت می‌شوند یا محروم کردن آنها از آب و غذا کفایت نمی‌کردم. می‌توان به عنوان مجازات از آنها برای آزمایش  داروهای جدید استفاده کرد حتی اگر به نتایج تضمین شده نرسد، تا کشور از آن استفاده کند. این بهتر از آزمایش بر روی موش‌ها یا میمون‌هایی است که به ما آزاری نرسانده‌اند.

پس از این توییت بسیاری از کاربران عرب به این بازیگر حمله و اعلام کردند، او حق ندارد درباره انسان‌های دیگر اینچنین نظر بدهد.

دو کاربر به نام «محمد منیع» و «mohammmed slil» خطاب به وی گفته‌اند: خدا رو شکر که دست تو نیست؛ خدا تو رو هدایت کنه...

کاربر دیگری به نام «نصر الحسینی» نوشت: زندانی با هر اتهامی که زندانی شده باشد بر اساس قوانین معمول در کشورش محاکمه خواهد شد و امانتی نزد طرف‌های مربوطه است. زندانی، موش آزمایشگاهی نیست. تو را به استعفار زیاد، صدقه و کشیدن دست بر سر یتیمان نصیحت می‌کنم زیرا قلب را نازک می‌کند. خداوند ما را از آنچه تو به آن مبتلا هستی، دور نگه دارد و حالت را خوب کند./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات