۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۶۴۷۳۵۹
مؤسسه فرق و ادیان برگزار می‌کند؛

اولین جشنواره گرافیکی با عنوان مقدس‌نما برگزار می‌شود

اولین جشنواره گرافیکی با عنوان مقدس‌نما برگزار می‌شود
جشنواره گرافیکی مقدس‌نما از ۲۱ فرودین‌ماه تا ۲۱ خردادماه با محوریت انجمن حجتیه و در ۳ حوزه هنری پوستر، کاریکاتور و موشن‌گرافی پذیرای آثار هنرمندان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، اولین جشنواره گرافیکی با عنوان «مقدس‌نما» توسط مؤسسه فرق و ادیان زاهدان برگزار می‌شود. سال ۱۳۵۷ بعد از کشتارهای خونین مردم توسط محمدرضا پهلوی رخ داد، امام خمینی فرمان دادند که نیمه شعبان آن سال هیچ مراسم شادی و جشنی برگزار نشود.

به همین منظور اولین جشنواره گرافیکی با عنوان مقدس‌نما که در ۳ بخش طراحی کاریکاتور، پوستر و موشن گرافیک با محوریت انجمن حجتیه و در ۱۴ موضوع فعالیت می‌کند. موضوعات این جشنواره عبارتند از: انجمن و متجرین در پیام منشور روحانیت، انجمن و معاندت با نهضت امام خمینی، انجمن و مخالفت با تشکیل حکومت اسلامی، انجمن و نفوذ در نظام جمهوری اسلامی، انجمن و نفوذ در مراکز علمی و فرهنگی، انجمن و ضعف در دشمن شناسی، انجمن و تعریف ناقص از مهدویت و انتظار، انجمن و مخالفت افراطی با فلسفه و عرفان، انجمن و برائت از وحدت شیعه و سنی، انجمن و سوء استفاده از موجهین، انجمن و جاذبه های عوام پسند، انجمن و تشکیلات مخفی، انجمن و تربیت نیروهای مذهبی ضد انقلاب و انجمن و سبک زندگی اشرافی است.

 

 

گفتنی است این جشنواره از ۲۱ فروردین‌ماه تا ۲۱ خردادماه برگزار می‌شود و به نفرات برتر، ۲۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است مهلت نهایی ارسال آثار ۱۵ خرداد‌ماه و اعلام نتایج و تقدیر از شرکت کنندگان ۱۴ تیرماه انجام خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت moghadas-nama.ir که از هفته آینده در دسترس خواهد بود و یا به کانال سروش با آی‌دی moghadas_nama@ مراجعه فرمایید. /882/ ک 302/

ارسال نظرات