۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۴۷۴۵۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۹۸۲ نفر رسید

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۹۸۲ نفر رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۹۸۲ نفر در لرستان به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون ۸۴ نفر براثر ابتلا به این بیماری جان باختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد رضا نیکبخت، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: روند مبتلایان به کرونا در استان سیر صعودی را طی می کند.

وی با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا مردم باید تا حد امکان در خانه بمانند و از حضور در تجمعات خودداری کنند، افزود: همه باید ضمن رعایت نکات بهداشتی به توصیه ها عمل کنند تا بتوانیم از انتقال این ویروس جلوگیری نماییم.

نیکبخت با بیان اینکه تاکنون دو هزار و 947 نمونه از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است، اظهار داشت: از این تعداد دو هزار و ۷۴۵ نمونه پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: تاکنون در استان لرستان از بین آزمایشات ارسال شده، 982 مورد مثبت و هزار و ۷۶۳ نمونه منفی اعلام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به سیر صعودی آمار مبتلان به کرونا در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 59 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

نیکبخت یادآور شد: تا امروز ۸۴ مورد فوت قطعی بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۱ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان لرستان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، گفت: تاکنون تعداد ۷۹۷ نفر لرستانی مبتلا به کووید ۱۹ به بهبودی کامل دست یافته‌اند./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات