۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۴۷۴۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور جوانان در عرصه مقابله با ویروس کرونا تجلی جهاد و همدلی است

حضور جوانان در عرصه مقابله با ویروس کرونا تجلی جهاد و همدلی است
نماینده ولی فقیه در لرستان به فعالیت جوانان در قالب گروه های جهادی برای مبارزه با ویروس کرونا و خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: این حضور تجلی جهاد و همدلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در بازدید از روند خدمت رسانی نیروهای جهادی در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در زمینه مقابله با ویروس کرونا گفت: فعالیت گروه های جهادی در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم و ضدعفونی و گندزدایی معابر اقداماتی گسترده و ستودنی است.  

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: در شرایط بحرانی کشور شاهد تجلی وحدت و جهاد جوانان در قالب نیروهای جهادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز هر فرد بر اساس توانایی خود در خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی می کند، افزود: این اقدامات و حضور مردم در صحنه جهاد برای مقابله با ویروس کرونا تجلی همدلی و جهاد است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: بهار امسال تجلی بهار همدلی و جهاد بود، امروز نیروهای جهادی در صحنه مقابله با ویروس کرونا از جان خود می گذرند.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات جهادی کادر درمان، پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، اظهار داشت:  در این ایام دل های مردم کشور هر لحظه به یاد ایثارگران کادر درمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه ایران یکی از کشورهای موفق در بحث مبارزه با ویروس کرونا است، بیان کرد: تا شکست کامل این ویروس منحوس از پای نخواهیم نشست./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات