۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۴۷۲۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

مشارکت ۳ هزار نفری تشکل‌های دینی لرستان در پویش ملی «به توان ما»

مشارکت ۳ هزار نفری تشکل‌های دینی لرستان در پویش ملی «به توان ما»
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از مشارکت سه هزار نفری تشکل‌های دینی در قالب ۱۷۷ گروه جهادی در پویش ملی «به توان ما» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: پویش ملی «به توان ما» در راستای فعالیت گروه های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شده است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با راه اندازی پویش ملی «به توان ما» با استفاده از نیروهای هیأت های مذهبی برای امداد رسانی به اقشار مختلف جامعه به‌ ویژه قشر محروم در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: سه هزار نفر از مبلغین و اعضای هیأت های مذهبی استان لرستان در قالب ۱۷۷ گروه جهادی به پویش ملی«به توان ما» پیوستند.

وی اظهار داشت: این گروه های جهادی با حضور گسترده و هماهنگ با ستاد مبارزه با کرونا در زمینه ضدعفونی اماکن مذهبی و عمومی، گندزدایی معابر و محله‌های مختلف به ویژه مناطق محروم در حال خدمت رسانی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین اقشار کم درآمد استان به صورت شبانه روزی از دیگر اقدامات گروه های جهادی بوده که در خط مقدم جبهه سلامت در حال خدمت رسانی هستند.

حجت الاسلام مهدوی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم و عمل به توصیه های بهداشتی و پزشکی شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات