۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۴۷۲۰۰
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان خبر داد؛

توزیع بسته‌های حمایتی و ارزاق بین ۳۶۵ خانوار

توزیع بسته‌های حمایتی و ارزاق بین ۳۶۵ خانوار
محمودزاده از توزیع بسته‌های حمایتی و ارزاق بین ۳۶۵ خانوار از سوی مراکز افق بقاع متبرکه کاشان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.
مسلم محمود زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: این بسته‌های حمایتی ارزاق با همت مراکز افق بقاع متبرکه امامزاده سلطان امیر احمد ابن موسی المبرقع (ع)، امامزاده علی ابن باقر (ع)، امامزاده ولی ابن موسی (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) تهیه و توزیع شد.

وی افزود: بسته‌های حمایتی توزیع شده شامل برنج، مرغ، حبوبات، گوشت، ماکارونی به ارزش بیش از ۹۳۰ میلیون ریال با مساعدت خیرین شهرستان کاشان طی یک ماه گذشته تهیه و بین خانواده‌ای آسیب پذیر توزیع شد.

محمود زاده همچنین از توزیع ۲ هزار ۸۲۰ پک بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی به ارزش بالغ بر یکصد میلیون ریال بین خانوار‌های محدوده بقاع متبرکه خبر داد.

وی همچنین از ضد عفونی کردن بقاع متبرکه به ویژه محدوده و محلات حرم مطهر امامزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات که از سوی قرارگاه‌های جهادی امامزاده عبدالله (ع) لتحر و دیگر بقاع متبرکه انجام شد بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده به ارزش بیش از ۱۶۰میلیون ریال استفاده شد.

به گفته وی در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه امسال تا کنون بیش از ۳۰ ویژه برنامه توسط مراکز افق بقاع متبرکه از کنار مضجع شریف امامزادگان تهیه و به طور همزمان از شبکه‌های مجازی پخش شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان یادآور شد: ویژه برنامه‌های نوروزی امامزاده سلطان امیراحمد (ع) کاشان هر شب به مدت ۱۵شب و بقاع متبرکه امامزاده علی ابن باقر (ع) مشهداردهال و امامزاده، ولی ابن موسی الکاظم راوند برگزار و از شبکه‌های مجازی پخش زنده شد.

لازم به ذکر است، شهرستان کاشان دارای ۱۲۰بقعه متبرکه و امامزاده است که با شیوع ویروس کرونا درب حرم‌های مطهر به استناد مصوبه ستاد بحران به دلیل جلوگیری از تجمع و گسترش ویروس کرونا بسته شد./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات