۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۴۷۱۹۴
مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند:

خانه امن‌ترین مکان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است

خانه امن‌ترین مکان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است
حجت الاسلام دلدار خانه را امن‌ترین جا برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا دانست و گفت: خانواده بهترین محیط برای آموزش نکات بهداشت فردی به کودکان و نوجوانان است.

حجت الاسلام علیجان دلدار، مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: خانواده ها در شرایط کنونی نقش اساسی دارند و خانواده مهمترین نقش را در کاهش اضطراب محیط خانه و فرزندان دارد چرا که ترس و اضطراب انسان را مستعد جذب بیماری و ویروس می‌کند.

وی گفت: باید از افکار هیجانی برای مبارزه با ویروس کرونا دوری کرد و خانواده ها برای کاهش استرس و اضطراب به وجود آمده باید با راهکارهای مختلف، فضای خانواده را صمیمانه و گرم کنند تا زمینه ای برای یک زندگی سالم فراهم آورند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با اشاره به اینکه خانواده‌ها فقط توصیه‌های منابع معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت را دنبال کنند، خاطرنشان کرد: خانواده ها باید منابع و اطلاعاتی را که از طریق رسانه ملی و کانال هایی که زیر نظر وزارت بهداشت است دنبال کنند.

حجت الاسلام دلدار تصریح کرد: در خارج از کشور برخی رسانه های بیگانه غربی و سعودی در صدد هستند تا با ایجاد خبرهای نامعتبر موجب ترس و اضطراب مردم شوند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با بیان اینکه باید زیرساخت های آموزشی را تقویت کنیم، عنوان کرد: در جوامع مدرن سال‌ها است که به این سمت آموزش از راه دور حرکت کرده‌اند و ما باید این روش کاملا علمی و تخصصی را در کشورمان تقویت کنیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که امروز در جامعه به وجود آمده، فرزندان در محیط خانواده باید آرامش را در بطن زندگی احساس کنند چرا که شاید در این مدت بچه‌ها افسرده شوند و وظیفه والدین است که آرامش را در این فضا حاکم کنند.

حجت الاسلام دلدار خانه را امن‌ترین جا برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا دانست و تاکید کرد: خانواده بهترین محیط برای آموزش نکات بهداشت فردی به کودکان و نوجوانان است تا پس از گذر این وضعیت همه رعایت کنند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
عارفه
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
امروز اتحاد و انسجام مردمی را در میان خود حفظ کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان فرصت طلب ببهانه های مختلف از جمله همین مسئله در جهت خواسته های شیطانی خود برای نابودی اسلام با تضعیف روحیه ی افراد کم ظرفیت اقدام کنند .
0
0