۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۴۷۵۳۳

انتظار در سکون نیست

انتظار در سکون نیست
انتظار سکون نیست؛ انتظار رها کردن و نشستن برای اینکه کار به خودی خود صورت بگیرد، نیست. انتظار حرکت است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در میان جاده‌های بی توقف انتظار سخت‌ترین مسیر برای رسیدن به مقصود است، انتظار فرج گام نهادن در مسیر بندگی خدا است. رهبر انقلاب امروز در بیانات‌شان فرمودند: «انتظار یعنی امید و آینده قطعی وجود دارد، انتظار سازنده است.»

انتظار قلبي شاخه‌اي از انتظار فرج است، ولي به معناي عمل به خاطر ظهور حضرت مهدي می‌باشد تا خداوند در ظهورش تعجيل فرمايد. همان گونه که انتظار کشاورز برای رسیدن به محصول است و در این مسیر تلاش زیادی می‌کند.

رهبر انقلاب درباره انتظار فرج می‌فرماید: امام زمان برای اینکه فرج برای همه‌ بشریت به وجود بیاورد، ظهور می‌کند که انسان را از فروبستگی نجات بدهد؛ جامعه‌ بشریت را نجات بدهد؛ بلکه تاریخ آینده‌ بشر را نجات بدهد؛ همچنین انتظار فرج یعنی قبول نکردن و رد کردن آن وضعیتی که بر اثر جهالت انسانها، بر اثر اغراض بشر بر زندگی انسانیت حاکم شده است.

 

انتظار و رسیدن

 

انتظار فرج، انتظار دست قاهر قدرتمند الهی ملکوتی است که باید بیاید و با کمک همین انسانها سیطره‌ ظلم را از بین ببرد و حق را غالب کند و عدل را در زندگی مردم حاکم کند و پرچم توحید را بلند کند؛ انسان‌ها را بنده‌ واقعی خدا بکند. باید برای این کار آماده بود، انتظار معنایش این است. انتظار حرکت است؛ انتظار سکون نیست؛ انتظار رها کردن و نشستن برای اینکه کار به خودی خود صورت بگیرد، نیست. انتظار حرکت است. /882/ 303/

ارسال نظرات