۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۴۷۵۵۸
فرمانده سپاه کردستان:

برای تأمین و صیانت از امنیت پایدار آماده مقابله با تحرکات ضدامنیتی هستیم

برای تأمین و صیانت از امنیت پایدار آماده مقابله با تحرکات ضدامنیتی هستیم
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: باید برای ایجاد، حفظ و صیانت از امنیت با افراد و گروه‌ها یا جوامع ضد امنیت مبارزه کرد و آنان را حذف یا بر جای خود نشاند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به مناسبت نیمه شعبان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) با مدیرکل و نیروهای اداره اطلاعات کردستان در سنندج دیدار کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این دیدار با تبریک نیمه شعبان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: در شرایط کنونی «صیانت از منافع ملی و ارزش‌های نظام اسلامی، حفظ انسجام و همبستگی ملی، مبارزه با تروریسم، فراهم کردن امنیت به‌عنوان بستری برای سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی و بالاتر از همه تامین امنیت مردم» از مهم‌ترین رسالت و خدمات سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی به نقش و اهمیت مقوله امنیت در توسعه و پیشرفت هرجامعه اشاره کرد و افزود: تعامل و ارتباط تنگاتنگ، پیچیده و دوسویه‌ای برقرار بوده و یقیناً توسعه امنیت بدون نقش‌آفرینی مدافعان امنیت و مجاهدان خاموش انقلاب امکان‌پذیر نیست.

سردار حسینی با بیان اینکه امنیت به سبب ارزش و جایگاه عظیم آن در زندگی هر انسانی، عظیم‌ترین نعمت الهی است، خاطرنشان کرد: آثار و برکات امنیت در جامعه، خود بهترین شاهد در اهمیت و ارزش امنیت و آرامش در زندگی بشر و مردمان استان کردستان است.

وی تاکید کرد: باید برای ایجاد، حفظ و صیانت از امنیت با افراد و گروه‌ها یا جوامع ضد امنیت مبارزه کرد و آنان را حذف یا بر جای خود نشاند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: نام‌گذاری روز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به‌عنوان روز سربازان گمنام در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

سردار حسینی با تاکید بر ضرورت حراست از انقلاب، دستاوردها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: همه ما باید در صیانت از انقلاب نقش حراستی داشته باشیم و این وظیفه را فقط منحصر به واحد خاص ندانیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات