۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۴۷۴۷۰

اهدای ۵ هزار محلول ضدعفونی‌کننده از طرف اطلاعات سپاه به علوم‌پزشکی کردستان

اهدای ۵ هزار محلول ضدعفونی‌کننده از طرف اطلاعات سپاه به علوم‌پزشکی کردستان
پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس استان ۵۰۰۰ بطری محلول ضدعفونی کننده را در راستای کمک به بخش درمانی به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، سربازان و پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس استان پیش‌از ظهر امروز 5000 بطری محلول ضدعفونی کننده را در راستای کمک به بخش درمانی به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهدا کردند.

یکی از سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه کردستان در حاشیه این مراسم با تبریک نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(ع) اظهار داشت: امروز پنج هزار بطری 500 میلی لیتری محلول ضدعفونی کننده به ارزش ریالی 300 میلیون تومان تقدیم دانشگاه علوم پزشکی کردستان کردیم تا کادر درمانی ما در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا از آن بهره‌مند شوند.

وی گفت: مردم فهیم و با فرهنگ استان کردستان در این روزها همراهی بسیار خوبی با مسئولان در جهت ریشه‌کنی ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن داشته و سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه نیز تا آخرین لحظه در کنار مدافعان حوزه سلامت خواهند ماند.

فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از کمک امروز سازمان اطلاعات سپاه استان به این دانشگاه اظهار داشت: سپاه بیت‌المقدس از روز نخست شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت در جهت پیشگیری و مبارزه با این بیماری تلاش کرده که ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و اماکن عمومی سطح شهرها، ایجاد نقاهتگاه‌ها، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی تنها گوشه‌ای از اقدامات آنان بوده است.

وی افزود: امروز نیز سازمان اطلاعات سپاه استان به مناسبت نیمه شعبان پنج هزار بطری محلول ضدعفونی به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهدا کردند.

رضاعی بیان اینکه در حال حاضر وضعیت اقلام بهداشتی، ماسک، لباس ایزوله، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان در حد مطلوب است، گفت: بخش عمده‌ای از نیازهای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور توسط خیران تأمین شده و در استان کردستان نیز تا چهاردهم فروردین‌ماه چهار میلیارد و 500 میلیون تومان کمک دریافت شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات