۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۶۴۷۶۵۶
مدیر حوزه علمیه زنگنه همدان مطرح کرد؛

اهمیت فعالیت گروهی طلاب در زمینه تبلیغ و محتوا سازی در عرصه فضای مجازی

اهمیت فعالیت گروهی طلاب در زمینه تبلیغ و محتوا سازی در عرصه فضای مجازی
حجت الاسلام بطحائیان گفت: تبلیغ و انجام رسالت طلبگی نیازمند کار گروهی و هم افزایی است و لازم است تا مسائل مربوط به همکاری طلاب مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

حجت الاسلام سید سعید بطحائیان مدیر مدرسه علمیه زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی اظهار داشت: لازم است تا طلاب در این زمینه با جدیت ورود کرده و بسترهای لازم را در این زمینه فراهم کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت در این زمینه تبلیغ محسوب می شود خاطرنشان کرد: در مدرسه علمیه زنگنه بسترهای لازم برای تبلیغ در عرصه فضای مجازی قرار خواهد گرفت و این آمادگی در مدرسه علمیه زنگنه همدان وجود دارد.

مدیر مدرسه علمیه زنگنه همدان با اشاره به اهمیت فعالیت گروهی طلاب در زمینه تبلیغ و محتوا سازی در عرصه فضای مجازی گفت: تبلیغ و انجام رسالت طلبگی نیازمند کار گروهی و هم افزایی است تا بتوان در موضوعات مختلف به نتیجه مورد دلخواه دست یافت و لازم است تا مسائل مربوط به همکاری طلاب مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به بسترهای مناسب و فراهم برای انجام کارهای گروهی در استان همدان خاطرنشان کرد: وجود مسئولان دلسوز و دغدغه‌مندی همچون حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان فضای مناسبی را برای بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی در عرصه تبلیغ فراهم آورده است و می بایست بهره لازم را به بهترین وجه از شرایط موجود به دست آوریم./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات