۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۴۷۶۶۳
کرونا از تهدید تا فرصت؛

دستاوردهای ملت ایران در مبارزه با کرونا

دستاوردهای ملت ایران در مبارزه با کرونا
مدیر حوزه علمیه اردبیل توجه بیشتر به خداوند متعال، وفاق ملی، تقویت روحیه ایثارگری و نمایش کارایی اقتصاد مقاومتی را از جمله دستاوردهای ملت ایران در مبارزه با کرونا دانست.

حجت الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه علمیه اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: شیوع ویروس کرونا در کنار مشکلات، چالش ها و نابسامانی ها، دستاورد های فراوانی داشت و نشان دهنده ظرفیت بالای کشور و مردم بود.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه اقتصادهای کوچک و تولیدات خانگی سبب جلوگیری از بحران در زمینه مواد غذایی و بهداشتی شدند، عنوان کرد: با توجه به موجود بودن زیربنای اقتصاد مقاومتی در کشور، مسؤولان باید با عبرت از تجربه به دست آمده از شیوع ویروس کرونا، اقتصاد مقاومتی را تقویت کنند.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با اشاره به موفقیت های شرکت های دانش بنیان در ساخت تجهیزات مبارزه با ویروس کرونا، یادآور شد: موفقیت شرکت های دانش بنیان در بی نیاز ساختن کشور از واردات کالاهای خارجی در شرایط کرونایی، نشان دهنده اهمیت توجه به تولیدات داخلی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به سال جهش تولید، از سوی رهبر انقلاب، اظهار داشت: برای تحقق جهش تولید باید از شرکت های دانش بنیان حمایت‌ بیشتری شود.

حجت الاسلام نوروزی اتحاد و وفاق ملی در مبارزه با بیماری کرونا را از دیگر جنبه‌های مثبت شیوع کرونا دانست و اظهار داشت: همکاری و همدلی مردم، مسؤولان، گروه‌های جهادی، کادر درمانی و نیروهای مسلح برای از بین بردن ویروس کرونا از دستاوردهای مهم برای ملت ایران است.

وی بزرگترین دستاورد مبارزه با کرونا را توجه بیشتر به خداوند متعال دانست و افزود: با شیوع ویروس کرونا، همه متوجه شدند که بشر با توانایی‌های اندک خود قادر بر کنترل کوچک ترین اختلالات در نظام هستی نیست.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به ناتوانی قدرت‌های جهانی در برابر ویروس کرونا، گفت: قدرت های پوشالی که ادعای مدیریت جهان را دارند، از همه بیشتر از شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا پوشالی بودن قدرت های جهانی را نمایان ساخت، عنوان کرد: شیوع این ویروس نشان داد که هیچ کس جز خداوند متعال نمی‌تواند انسان را در برابر آسیب‌ها حفظ کند.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با اشاره به دزدی ماسک توسط دولت‌های غربی از یکدیگر، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا مردم جهان متوجه قدرتی بالاتر از همه قدرت‌های مادی شده اند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات