۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۴۷۶۹۱

شکل‌گیری پویش‌های خیرخواهانه مردمی در ایلام

شکل‌گیری پویش‌های خیرخواهانه مردمی در ایلام
حرکت‌های خودجوش مردمی و خیرخواهانه در ایلام افزایش یافته و در این میان رسانه‌ها هم نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین صندوق خیریه شهرستان ایوان با شروع سرمایه اولیه 5 میلیارد ریال توسط خیرین این شهرستان تشکیل شد.

از اهداف صندوق کمک به افراد مبتلابه کرونا ویروس و افرادی است که در این برهه از زمان قادر به تأمین مایحتاج خود نیستند.

شاهین رستمی از بانیان و خیرین این شهرستان که نقش بارز و اثرگذاری در تشکیل صندوق خیریه کمک به مبتلایان کرونا در ایوان داشته است، اظهار داشت: در این برهه زمانی که درگیر ویروس منحوس کرونا شده و مردم در خانه ماندن، خیلی از همشهریان ما کسب‌وکار را از دست‌ داده‌اند که نیازمند همیاری و کمک ما هستند که در این شرایط حساس و سخت نسبت به تأمین مایحتاج اولیه زندگی خود اقدام کنند.

وی گفت: خیران ایوانی با ایجاد این صندوق در تلاش‌اند تا بتوانند به وظیفه انسانی خود در ارتباط به کمک به همنوعان سهمی داشته و مسئولان دولتی را نیز که در حال تلاش برای کنترل شیوع کرونا ویروس هستند نیز یاری کنند.

کمک 3 میلیارد تومان خیرین ایلامی به نیازمندان کرونایی

فعالیت‌های خودجوش مردمی در استان ایلام همچنان ادامه دارد به‌نحوی‌که قاسم سلیمانی دشتکی نیز از کمک‌های مردمی ابراز خرسندی کرد و به رسانه‌ها گفت: پویش کمک‌های مردمی با مساعدت نماینده ولی‌فقیه و امام‌ جمعه ایلام شروع و این شروع نتیجه موفقی در جذب کمک‌های مردمی داشته است.

استاندار ایلام در ادامه افزود: تاکنون بیش از 3 میلیارد تومان توسط خیرین به حسابی که با نظارت امام‌جمعه ایلام به این منظر انتخاب‌ شده است واریز شده است.

وی افزود: تمام واریزها به این حساب با نظارت و دقت لازم در هزینه کرد آن به ملزومات بهداشتی و تیر مایحتاج افراد نیازمند به جهت شیوع ویروس کرونا اختصاص یافته است.

اقدامات خیرین و نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام، آغازی بر آن بود تا گروه‌های مختلف مردمی نیز در استان ایلام پای کار آمده‌ و در این ایام به تهییه ارزاق و بسته‌های معیشتی در میان مردم توزیع کرده‌اند به نظر می‌رسد باید در روزهای آتی منتظر ظهور و بروز بیشتر این قبیل حرکات انسانی و معنوی نیز بود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات