۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۴۷۷۶۶
از میان طلاب واجدشرایط؛

مدرسه علمیه امام خمینی طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه امام خمینی طلبه می پذیرد
مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تحت اشراف آیت الله صدیقی برای سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ از میان متقاضیان و علاقه مندان واجدشرایط طلبه می‌پذیرد.

حجت الاسلام عادل محسنی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تحت اشراف آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقمندان واجدشرایط طلبه می پذیرد.

وی درباره شرایط متقاضیان ادامه داد: آن دسته از متقاضیانی که در پایه یازدهم و دوازدهم دارای معدل بالای 17 هستند می توانند با مراجعه به سایت Thqaiain.ir و تکمیل فرم اقدام به نام نویسی کنند، همچنین طلاب علاقمند به نام نویسی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09360590480 تماس بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در ادامه ظرفیت پذیرش را 50 نفر بیان کرد و گفت: همچنین شرکت در آزمون پذیرش حوزه علمیه و شرکت در مصاحبه حضوری پذیرش مدرسه از تاریخ 20 فروردین تا 31 خرداد سال جاری از دیگر شرایط روند پذیرش به شمار می رود.

حجت الاسلام محسنی با اشاره به مزایای مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، عنوان کرد: از مزایای پذیرش در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزاری منظم درس اخلاق توسط آیت الله صدیقی، استفاده از اساتید مستقر و فرهیخته فارغ التحصیل موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و مؤسسات فقهی قم، دارابودن ١٢ کارگروه پژوهشی فعال با موضوعات مختلف از جمله روانشناسی، حقوق، کلام، تاریخ، رجال و حدیث، برگزاری دوره های مختلف آموزش های کاربردی و مهارتی مانند خطاطی، نرم افزار های نور، تایپ و غیره، آموزش مکالمه زبان های عربی و انگلیسی در طول سال تحصیلی است.

وی افزود: برگزاری جلسات بصیرتی و تحلیل سیاسی با توجه به مناسبت ها، استقرار دائمی مشاور تحصیلی و خانوادگی در مدرسه، آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم در طول سال، برگزاری اردوهای تبلیغی و جهادی، برگزاری هیأت هفتگی با مسؤولیت طلاب و دعوت از اساتید و بزرگان حوزه، برگزاری درس خارج فقه به صورت منظم در طول هفته، دارا بودن مرکز فقهی جهت طلاب سطح ٢ و ٣ و دارابودن موسسه تخصصی رسمی با ۴ رشته (تفسیر، اخلاق و تربیت، مدرسی فقه و اصول و تربیت مشاور اسلامی) مصوب مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم از دیگر مزایای پذیرش در این مدرسه علمیه به شمار می رود.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به نام نویسی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به این حوزه علمیه واقع در تهران، منطقه شمیرانات، میدان ازگل، خیابان نوبهار، کوچه گلستان شرقی مراجعه کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سیده
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
سلام‌علیکم. ببخشید شما در حوزه علمیه چی یاد میدین؟ بیش از یک‌سال گذشته یکی از طلبه های حوزه شما که چندسال اونجا درس خونده اومد خاستگاری دخترم، ما هم بعد تحقیقات و...قبول کردیم‌ اما طی این مدت متوجه شدیم که این آقا که ظاهر کاملا موجهی دارن متاسفانه بسیار خودخواه و... هستند و زن رو کلفت خودشون میدونن و واسه ما آیه الرجال قوامون علی النسا میخونن و اجازه نمیدن که دخترم به‌ دیدن خانواده بیاد و حتی وقتی ما به منزلشون رفتیم بی‌احترامی زیادی به ما کردن و.....
میخوام بگم اگر تو حوزه اخلاق و منش پیامبر رو یاد نگیرن هرچی یاد بگیرن بیخوده...
از حاج‌آقای صدیقی خواهش میکنم به این نکات بیشتر اهمیت بدهند و حداقل تا از خلقیات طلبه‌هاشون مطمئن نشدن اونها رو ملبس نکنن که فردا تو جامعه باعث بدبینی مردم به دین و حوزه نشوند....
3
0