۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۴۷۹۷۲
از میان دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر؛

مدرسه علمیه امام محمدباقر طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه امام محمدباقر طلبه می پذیرد
مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) برای سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ از میان دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر طلبه می‌پذیرد.

حجت الاسلام مهدی رنجبریان مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) تحت اشراف تولیت محترم حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقه مندان واجدشرایط طلبه می پذیرد.

وی با اشاره به مزایا و ویژگی مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع)، عنوان کرد: از شاخصه‌های مهم مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) می توان به اعطای شهریه تحصیلی مستمر ماهیانه به طلاب ممتاز، برگزاری دوره مکالمه زبان‌های خارجی عربی و انگلیسی، برپایی کلاس‌ها و اردوهای آموزشی و پژوهشی توسط اساتید برجسته و همچنین جلسات دیدار با مراجع عظام تقلید و اساتید مجرب اخلاق اشاره کرد.

حجت الاسلام رنجبریان ادامه داد: از مزایای دیگر پذیرش در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) برگزاری منظم و مستمر جلسات اخلاق توسط اساتید و علمای برجسته اخلاق از جمله آیات صدیقی، تحریری و مجاهد، برگزاری برنامه اردوی زیارتی، علمی، فرهنگی و تفریحی، برپایی مسابقات و المپیادهای مختلف علمی، پژوهشی، قرآنی و ورزشی و بهره مند بودن از ساختمان مجهز آموزشی و خوابگاهی به صورت مجزا از ویژگی های دیگر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) ظرفیت پذیرش در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) را 50 نفر اعلام کرد و گفت: مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) در دو مقطع دیپلم (پایه یازدم و دوازدهم) و در مقطع دانشگاهی طلبه می پذیرد.

وی درباره نحوه و زمان نام نویسی عنوان کرد: علاقه مندان و متقاضیان می توانند تا 20 خردادماه ماه سال جاری با مراجعه به سایت پذیرش حوزه به نشانی www.howzehtehran.com اقدام به ثبت نام کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 55308041_55308040 داخلی 5 تماس بگیرند.

یادآور می شود، طلاب علاقه مند به نام نویسی در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به این حوزه علمیه واقع در تهران، اتوبان بعثت، خیابان خزانه شمالی، روبه روی پارک بعثت، جنب مسجد قدس مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) مراجعه کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات