۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۴۷۹۸۸
امام جمعه ماهان:

فضای مجازی بهترین راه برای تبلیغ دین در ماه مبارک رمضان است

فضای مجازی بهترین راه برای تبلیغ دین در ماه مبارک رمضان است
حجت الاسلام محمد زاده با اشاره به فرصت تبلیغ مجازی برای طلاب در ماه رمضان، گفت: مردم در کنار رعایت کردن نکات بهداشتی، دعا و توسل به اهل بیت را برای رفع بلا، فراموش نکنند.
حجت الاسلام محمد محمد زاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به این که کرونا یک فرصت برای بهتر زندگی کردن است، گفت: مردم ایران تهدید کرونا را یک فرصت برای بهتر زندگی کردن بدانند تا با همکاری بتوانیم کرونا را شکست بدهیم.

وی افزود: تعطیل شدن مساجد و حرم‌های ائمه اطهار(ع) در زمان بیماری کرونا سبب نمی‌شود که مردم معنویت خود را از دست بدهند بلکه مردم ایران احساس نیاز بیشتری به مسجد و زیارت ائمه پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام محمد زاده با بیان این که امیداوارم ماه مبارک رمضان درب‌های مساجد به روی مردم باز باشد، خاطرنشان کرد: روحانیان برای تبلیغ دین در ماه مبارک رمضان فضای مجازی را بهترین فرصت برای یاد دادن احکام خدا به مردم بدانند.

امام جمعه ماهان با توجه به این که مردم در زمان بیماری کرونا محبت خود را نسبت به یکدیگر نشان دادند، ابراز داشت: رزمایش کمک به یکدیگر در ماه مبارک رمضان را به مردم را جدی بگیریم، زیرا ماه رمضان ماه کمک به فقرا و ضعیفان است.

وی اظهار داشت: خدمت کردن پرستاران و مسؤولان بهداشتی به مردم در زمان بیماری کرونا را باید قدر دانست و از همه کسانی که به صورت جهادی در این دوره از زمان به مردم خدمت می‌کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام محمد زاده با بیان این که مردم نکات بهداشتی را به صورت فردی و اجتماعی رعایت کنند و تابع مقررات ستاد کرونا باشند، خاطرنشان کرد: مردم در کنار رعایت کردن نکات بهداشتی، دعا و توسل به اهل بیت را برای رفع بلا، فراموش نکنند، زیرا دعا سلاح مومن بوده و خداوند قدرت واقعی برای از بین بردن بلا‌ها و بیماری‌ها را دارد.

وی در پایان با اشاره به این که مسؤولان بهداشتی، اقشار ضعیف جامعه را مورد حمایت قرار دهند، گفت: مهم‌ترین وظیفه مسؤولان حمایت از قشر‌هایی بوده که در زمان کرونا خسارت مالی دیده اند./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات