۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۴۷۹۹۰

فرمانده سپاه استان کرمان از کارگاه تولید ماسک بسیج سیرجان بازدید کرد

فرمانده سپاه استان کرمان از کارگاه تولید ماسک بسیج سیرجان بازدید کرد
سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر به شهرستان سیرجان از کارگاه تولید ماسک بسیج شهرستان سیرجان بازدید و در جریان تولید ماسک در این شهرستان قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر به شهرستان سیرجان از کارگاه تولید ماسک بسیج شهرستان سیرجان بازدید کرد و در جریان تولید ماسک در این شهرستان قرار گرفت.

سردار معروفی در حاشیه این بازدید با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه استان کرمان در کنترل و مدیریت کرونا در استان و قطع زنجیره انتقال این ویروس در سطح جامعه اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نهاد رسالت‌محور و تکلیف‌گراست و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد ورود می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه یک نهاد انعطاف‌پذیر است عنوان کرد: سپاه گاهی در زمان در سیل و زلزله به میدان می‌آید و گاهی در زمان شیوع کرونا به صحنه آمده تا به رفع کمبود‌ها و نیاز‌های جامعه کمک کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نیاز استان به ماسک و کمبود‌هایی که در این حوزه احساس می‌شد گفت: کارگاه‌های تولید ماسک بسیج در تمام شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است.

وی با عنوان اینکه امروز در استان کرمان ۱۱۰ کارگاه تولید ماسک بسیج در حال فعالیت است افزود: روزانه حدود ۵۵ هزار ماسک در این کارگاه‌ها با کمک خواهران بسیجی تولید می‌شود.

معروفی با بیان اینکه ما تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کنیم گفت: امروز کارگاه تولید لباس بیمارستانی در استان داریم، قرارگاه زیستی سپاه نیز در استان در حال فعالیت است، در کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها در کنار دیگر دستگاه‌ها حضور داشته و در طرح غربالگری مردم کمک می‌کنیم.

گفتنی است، روزانه هزار تا هزار و ۵۰۰ ماسک در کارگاه تولید ماسک سپاه ناحیه سیرجان توسط بسیجیان تولید می‌شود./۱۳۸۰/د102/ب1
ارسال نظرات