۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۴۸۰۴۱
برای سال تحصیلی جدید؛

مدرسه علمیه مکتب المهدی طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه مکتب المهدی طلبه می پذیرد
مدیر مدرسه علمیه مکتب المهدی(عج) از آغاز پذیرش طلاب خواهر در مقطع عمومی در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: تنها دارندگان دیپلم و بالاتر می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

سرکار خانم فاضله، طالبی مدیر مدرسه علمیه مکتب المهدی(عج) اندیشه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلاب خواهر در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: پیامبراکرم(ص) فرمودند: طلب دانش بر هر مسلمانی واجب است خداوند جویندگان دانش را دوست دارد.

وی افزود: مدرسه علمیه امام مکتب المهدی(عج) برای سال تحصیلی 99_1400 از میان بانوان علاقه مند و واجد شرایط طلبه می پذیرد.

طالبی درباره مزایای تحصیل در حوزه علمیه خواهران، ابراز کرد: اعطای مدرک رسمی سطح ۲(معادل کارشناسی)، برخورداری از تحصیل رایگان، افزایش سن پذیرش تا ۴۰ سال، بهره مندی از اساتید مجرب، امکان ادامه تحصیل در حوزه و دانشگاه و معافیت از آزمون ورودی برای دارندگان مدرک دانشگاهی (کارشناسی و بالاتر) از مزایای تحصیل در مدرسه علمیه مکتب المهدی(عج) به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه مکتب المهدی(عج) ادامه داد: بهره‌مندی از اساتید توانمند، فعالیت های فرهنگی و پژوهشی، آموزش قرائت و حفظ قرآن کریم، برگزاری جلسات مستمر اخلاق، برگزاری اردوی علمی، زیارتی و تفریحی، برگزاری جلسات سیاسی و بصیرتی از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه است.

وی درباره نحوه ثبت نام، عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند از اول اردیبهشت تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری جهت ثبت نام در وبگاه www.whc.ir اقدام به ثبت نام کنند.

گفتنی است، متقاضیان علاقه مند به نام نویسی در مدرسه علمیه مکتب المهدی(عج) می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به صورت حضوری به این حوزه علمیه واقع اندیشه، فاز ۱، شقایق پنجم، کوچه شهید یعقوبی نیا مراجعه کنند و در ایام تعطیل درصورت هرگونه سوال و راهنمایی ثبت نام می توانند به آیدی معاونت آموزش Na1582@ در پیام رسان ایتا پیام دهند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات