۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۴۸۰۴۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز:

حوزه و روحانیت مجاهدانی خستگی ناپذیر در خدمت رسانی به مردم هستند

حوزه و روحانیت مجاهدانی خستگی ناپذیر در خدمت رسانی به مردم هستند
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز به حضور روحانیت در عرصه های مختلف و خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: حوزه و روحانیت مجاهدانی خستگی ناپذیر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی لرستانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز، شب گذشته در نشست ستاد معنویت و سلامت با حضور طلاب و روحانیون شهرستان الیگودرز گفت: کادر درمان، پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند.

وی با اشاره به فعالیت دیگر گروه های جهادی از جمله طلاب و روحانیت در صحنه خدمت به مردم، ضدعفونی کردن معابر، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و غذایی بین مناطق محروم و خدمت به بیماران کرونایی افزود: حوزه و روحانیت مجاهدانی خستگی ناپذیر هستند که در هر زمان حسان نیاز شود در صحنه حاضر می شوند.

حجت الاسلام لرستانی خاطرنشان کرد: همراهی حوزه و روحانیت با سنگر نشینان عرصه بهداشت و سلامت ستودنی است.

وی به حضور طلاب و روحانیت در  کمک به بیماران و انجام امور در بیمارستان، نقاهتگاه و حتی منازل بیماران مبتلا به کرونا اشاره کرد و یادآور شد: انجام وظایف شرعی نسبت به متوفیان با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام امور تغسیل، تکفین و دیگر امور شرعی از دیگر اقدامات جهادی طلاب و روحانیت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز به فعالیت روحانیت در امیدبخشی به جامعه اشاره کرد و افزود: اکنون که جامعه درگیر بحران کرونا بوده و مردم از نظر روحی تحت تأثیر هستند، فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیت در امیدبخشی به جامعه امری مهم برای جلوگیری از آسیب های روحی و روانی است.

وی اظهار داشت: امروز روحانیت و طلاب بسیجی مخلص و جهادگر در صحنه خدمت به مردم و مبارزه با ویروس کرونا حاضر هستند تا برخی خلأها را جبران کنند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات