۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۴۸۰۴۶

رزمایش کمک مؤمنانه در استان البرز آغاز شد

رزمایش کمک مؤمنانه در استان البرز آغاز شد
فرمانده سپاه استان البرز گفت: رزمایش کمک مؤمنانه با محوریت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در البرز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار یوسف مولایی باتبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری و همچنین مرکزیت کل سپاه، اقدامات مربوط به ساماندهی کمک‌های اقشار مختلف را برای کمک به مردم که با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس آسیب دیده بودند را در دستور کار قرار دادیم.

وی این رزمایش با عنوان کمک مؤمنانه که از فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگرفته شده است انجام می‌شود، افزود: این کار از ابتدای شیوع این ویروس از طریق مختلف انجام می‌شد و تاکنون حدود سه هزارو 500 بسته کمک معیشتی به بعضی از اقشار داشتیم و در کنار آن 21 هزار بسته نیز در نواحی مختلف سپاه جمع آوری، سازماندهی و بین افراد توزیع کردند.

فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد: اما این کار از نظر وسعت و کیفیت قطعا متفاوت است و با توجه به در پیش بودن ایام ماه رمضان تلاش می‌شود تمام ظرفیت‌هایی که با سپاه و بسیج در ارتباط هستند را سازماندهی کنیم و پس از تهیه بسته.های معیشتی و بهداشتی به ترتیب و با توجه به شرایط بویژه در ماه مبارک رمضان این بسته ها توزیع می شود.

مولایی با اشاره به اینکه امیدواریم این کارها گام موثری در جهت رفع مشکل مردم باشد، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود کشور همه ما نیاز به همدلی و کمک داریم، به ویژه برای کسانی که بر اثر این بیماری آسیب‌های جدی از نظر اقتصادی دیدند و لازم است که همه مردم در این راستا کمک کنند.

وی گفت: برای جذب کمک‌ها ، خیرین و نیکوکاران می‌توانند به شماره حساب اعلام شده و همچنین پایگاه‌های بسیج که مرکزیت این کار را دارند مراجعه کنند.

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: این کار عملی نخواهد شد مگر با کمک و همدلی همه مردم به ویژه خیرین که همیشه پشتیبان و در صحنه بودند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات