۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۴۷۹۵۹
سپاه و بسیج گلستان در خط مقدم رزمایش «کمک مؤمنانه»؛

دست‌گیری از نیازمندان در روزهای سخت کرونایی

دست‌گیری از نیازمندان در روزهای سخت کرونایی
سپاه نینوا و بسیج استان گلستان تمام توان خود را برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد، به‌کار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان برای کمک به اقشار نیازمند که زندگی آنان به‌سختی می‌گذرد؛ سپاه نینوای استان گلستان آستین همت را بالا زده و با برگزاری جلسه‌های مختلف، درصدد فراهم کردن زمینه شروع و اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه است.

در روزهایی که به‌علت شیوع بیماری کرونا، فشار مضاعفی بر اقشار ضعیف و نیازمند جامعه وارد شده و از سویی دیگر با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، دست‌گیری از نیازمندان در این روزهای سخت بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

سردار علی ملک‌شاهکویی، فرمانده سپاه نینوای استان امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی با فرماندهان نواحی 14گانه سپاه شهرستانی، در مورد به‌کارگیری همه ظرفیت‌های سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی برای اجرای این رزمایش بزرگ تأکید کرد.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خادم و نوکر مردم دانست و گفت: تلاش ما این است در روزهایی که فشار اقتصادی زیادی به مردم به‌ویژه قشر ضعیف وارد می‌شود، کنارشان باشیم و از آنان حمایت کنیم.

فرمانده سپاه نینوای استان افزود: رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در آستانه ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی اجرا می‌شود.

قرار است در رزمایش کمک مؤمنانه بسته‌های غذایی بین نیازمندان و محرومان و همچنین کسانی که معیشت آنان تحت تأثیر بیماری کرونا قرار گرفته است، تهیه و توزیع شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات