۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۴۷۸۵۶

۲۴ هزار بسیجی برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان پای کار آمدند

۲۴ هزار بسیجی برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان پای کار آمدند
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از بکارگیری ۲۴ هزار بسیجی برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: سپاه با تمام توان پای کار مبارزه با کرونا است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار امان‌الله گشتاسبی از به‌کارگیری 24 هزار بسیجی برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت: سپاه با تمام توان پای کار مبارزه با کروناست و در این مسیر هر اقدامی که لازم باشد انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اقدامات سپاه برای مقابله با ویروس کرونا در تشریح گفت: بسیجیان جهادگر در قالب حدود 600 تیم در سطح استان سازماندهی شده‌اند و اقداماتی از جمله تولید ماسک و محلول ضدعفونی، اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم در زمینه کرونا ویروس و گندزدایی را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: اهدای ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی و همچنین ایجاد نقاهتگاه در شهرستان‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر از دیگر اقدامات صورت گرفته سپاه استان در راستای مقابله با شیوع کرونا بوده و در این راستا این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز مرکز نقاهتی 1000 تختی در استان راه‌اندازی کنیم.

سردار گشتاسبی گفت: همچنین برگزاری رزمایش "شهدای مدافع سلامت" در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان که 3 هزار نیرو با به‌کارگیری بیش از یک هزار دستگاه خودرو در آن دخیل بودند از دیگر اقدامات سپاه در مدت اخیر در راستای مقابله با کرونا بوده است.

وی به موضوع تدفین متوفیان کرونایی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 25 طلبه بسیجی در دو بخش برادران شیعه و سنی و دو نفر در بخش خواهران غسل، نماز و دیگر امور مربوط به تدفین متوفیان کرونایی استان را بر عهده دارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات